Kadry i płace – akcja PIT i wykorzystanie funkcjonalności modułu

Zapraszamy na warsztaty doskonalące dla użytkowników systemu AdAS:

Kadry i płace – akcja PIT i wykorzystanie funkcjonalności modułu

Termin: 20 grudnia 2022 r. Czas trwania: 10.00-12.30

Narzędzie: Platforma webinarowa (Kliknij i poznaj szczegóły techniczne)

Cena: *120,00 zł./1 osobę – zgłoszenia przyjmujemy do 15-12-2022 r. Liczba miejsc jest ograniczona.
Opłata jest pobierana na pokrycie kosztów administracyjnych szkolenia.

DLA KOGO?
– pracownicy kadr i płac, działów personalnych,
– Sekretarze, Naczelnicy wydziałów organizacyjnych.

JAKIE KORZYŚCI?
poznanie możliwości systemu AdAS w zakresie procesów personalnych,
omówienie nowych wzorów,
– poznanie konkretnych przykładów,
– bezpośredni kontakt z projektantami programu,
– możliwość zadawania pytań w trakcie i po webinarze.

PROGRAM:
1. Generowanie i wysyłka PIT-ów:
• przygotowanie indywidualne i zbiorcze,
• poprawianie danych, uzupełnianie danych kadrowych,
• pobieranie danych do PIT – kartoteka roczna a nowe formularze PIT,
2. Omówienie nowych wzorów:
• Nowy wzór – IFT-1/IFT-1R,
• Nowy wzór – PIT-11(29),
• Nowy wzór – PIT-8AR (12),
• Nowy wzór – PIT-R,
• Nowy wzór – PIT-4R (12),
• Nowy wzór PIT-2A (7) i (8).
3. Doskonalenie pracy w module:
• najnowsze funkcjonalności związane z KiP,
• elementy programu które sprawiają największe problemy użytkowników,
• zaobserwowane, powtarzające się sytuacje ze zgłoszeń,
• odświeżenie wiedzy na temat przydatnych funkcji.
4. Nowość – miesięczna i roczna informacja ZUS (deklaracja IMIR).
5. Konfiguracja dodatkowego wynagrodzenia rocznego i naliczanie „trzynastki”.
6. Omówienie nowych funkcji nad którymi pracujemy.
7. Skrócenie drogi do informacji kadrowych – ePracownik:

• elektroniczne wnioski urlopowe (1 etapowe lub 2 etapowe akceptacje wniosków),
• pełna informacja online o przysługujących urlopach i świadczeniach,
• podgląd indywidualnych składników wynagrodzenia,
• inne informacje (PKZP, ZFŚS, szkolenia, PPK, podgląd danych osobowych).
8. Blok pytań i odpowiedzi.

Prowadzący:
Nasi trenerzy to wieloletni pracownicy i praktycy w obsłudze systemów ERP. Prowadzący partycypują w procesie tworzenia i aktualizacji programów obsługujących Administrację Publiczną i klientów biznesowych. Wiedza przekazywana w trakcie szkolenia jest oparta na doświadczeniu trenerów w pracy z konkretnymi modułami. Szkoleniowcy dysponują wiedzą z zakresu przepisów prawa co znacząco ułatwia przekazywanie informacji, nie tylko pod kątem funkcjonalnym systemów.

Jak dokonać zgłoszenia?
Należy wypełnić formularz zgłoszeniowy online dostępny na stronie
www.szkolenia.tensoft.pl lub przesłać faxem pobraną i wypełnioną kartę zgłoszenia.

KONTAKT
Tensoft Sp. z o.o.
ul. Technologiczna 2, 45-839 Opole
Telefon: 77 540 78 40, kom. 602 358 748
Fax: 77 544 60 85
e-mail: szkolenia@tensoft.pl strona: www.szkolenia.tensoft.pl

Podejrzyj regulamin uczestnictwa w szkoleniach
Klauzula informacyjna RODO
Wydrukuj ofertę

Zamknięcie roku 2022 w JST – szkolenie prawno-modułowe (FK)

Zapraszamy na warsztaty doskonalące dla użytkowników systemu AdAS:

Zamknięcie roku 2022 w jst – szkolenie prawno-modułowe (FK)

Termin: 28 listopada 2022 r. Czas trwania: 10.00-13.15

Narzędzie: Platforma webinarowa (Kliknij i poznaj szczegóły techniczne)

Cena: *299,00 zł./1 osobę – zgłoszenia przyjmujemy do 24-11-2022 r. Liczba miejsc jest ograniczona. Opłata jest pobierana na pokrycie kosztów administracyjnych szkolenia.

DLA KOGO?
– Skarbnicy i Naczelnicy Wydziałów Finansowo-Budżetowych,
– Główni księgowi i pracownicy działów finansowo-księgowych.

JAKIE KORZYŚCI?
szkolenie z udziałem niezależnego praktyka w zakresie księgowo-prawnym,
przygotowanie do zamknięcia ksiąg w module FK,
materiały szkoleniowe wraz z wzorami dokumentów,
– poznanie konkretnych przykładów,
– bezpośredni kontakt z ekspertem,
– możliwość zadawania pytań w trakcie i po webinarze.

CZĘŚĆ I – SZKOLENIE PRAWNO-KSIĘGOWE Z ZEWNĘTRZNYM EKSPERTEM

Trener: wieloletni praktyk administracji skarbowej w tym Naczelnik Urzędu Skarbowego, główna księgowa jednostek sektora finansów publicznych i spółek, wykładowca wyższych uczelni, autor kilkunastu pozycji książkowych oraz kilkudziesięciu publikacji o tematyce rachunkowej, podatkowej, finansów publicznych.

PROGRAM (10:00-12:00):
Szkolenie ma w sposób praktyczny przybliżyć Państwu zasady dotyczące zamknięcia ksiąg rachunkowych za 2022 rok w przedstawionych powyżej jednostkach sektora finansów publicznych. Zamknięcie roku wymaga zgromadzenia wszystkich dokumentów księgowych dotyczących tego roku, kompletnego ujęcia w księgach dowodów księgowych stwierdzających dokonanie operacji lub zaistnienie zdarzeń gospodarczych, dokonania stosownych odpisów aktualizujących oraz przeprowadzenia inwentaryzacji w jednostce.

Wskazanie tych zagadnień wyjaśnia wiele problemów, które budzą wątpliwości interpretacyjne a w przyszłości mogą być przedmiotem kontroli różnych organów.

1. Zamknięcie roku – harmonogram niezbędnych czynności.
2. Wprowadzenie do ksiąg rachunkowych wszystkich operacji gospodarczych i finansowych, w tym osiągniętych przychodów i kosztów.
3. Należności i zobowiązania oraz odsetki: – naliczanie odsetek od należności, zobowiązań i transakcji ( obowiązek ustawowy ) i ich odpisy aktualizacyjne (zmiany od 1.01.2020 r.),
4. Aktualizacja należności budżetowych – zasady dokonywania odpisów aktualizujących należności i ich ewidencja.
5. Środki trwałe, pozostałe środki trwałe, wnip, środki trwałe w budowie (inwestycje) – po zmianach- problemy z ewidencją.
6. Inwentaryzacja – terminy i sposoby inwentaryzacji, rozliczenie inwentaryzacji i ujęcie w księgach rachunkowych ( dokumentacja- wzory).
7. Podstawy prawne sporządzania sprawozdania finansowego, zmiana polityki rachunkowości, wydatki niewygasające.
8. Bilans – zasady sporządzania bilansu budżetu jednostki samorządu terytorialnego- wypełniony wzór.
9. Bilans – zasady sporządzania bilansu jednostek budżetowych i samorządowych zakładów budżetowych- wypełniony wzór.

CZĘŚĆ II – SZKOLENIE MODUŁ FK Z EKSPERTEM TENSOFT

Trener: Pracownik i praktyk w obsłudze systemów ERP, uczestniczy  w procesie tworzenia i aktualizacji systemu. Wiedza przekazywana w trakcie szkolenia jest oparta na doświadczeniu trenerów w pracy z konkretnymi modułami.

PROGRAM (12:00-13:15):
1. Czynności poprzedzające zamknięcie ksiąg – o czym należy pamiętać?
2. Funkcje weryfikujące poprawności zapisów w księgach rachunkowych
3. Przeksięgowanie i księgowanie – jak wykonać przeksięgowania? Auto dekrety.
4. Wydruki (zestawienie obrotów i sald).
5. Konfiguracja i tworzenie bilansu, rachunku zysków i strat oraz funduszu.
6. Generowanie tabel na przyszły rok – przepisywanie i uzupełnianie planów kont.
7. Operacje związane z generowaniem bilansu otwarcia i zamknięcia.
8. Księgowanie równolegle nowego i starego roku, generowanie i modyfikacja.
9. Zamykanie okresów i archiwizacja. 10. Pytania i odpowiedzi.

Jak dokonać zgłoszenia?
Należy wypełnić formularz zgłoszeniowy online dostępny na stronie
www.szkolenia.tensoft.pl lub przesłać faxem pobraną i wypełnioną kartę zgłoszenia.

KONTAKT
Tensoft Sp. z o.o.
ul. Technologiczna 2, 45-839 Opole
Telefon: 77 540 78 40, kom. 602 358 748
Fax: 77 544 60 85
e-mail: szkolenia@tensoft.pl strona: www.szkolenia.tensoft.pl

Podejrzyj regulamin uczestnictwa w szkoleniach
Klauzula informacyjna RODO
Wydrukuj ofertę

Egzekucja w module karty kontowe

Zapraszamy na warsztaty doskonalące dla użytkowników systemu AdAS:

Egzekucja w module karty kontowe

Termin: 30 listopada 2022 r. Czas trwania: 10.00-12.00

Narzędzie: Platforma webinarowa (Kliknij i poznaj szczegóły techniczne)

Cena: *120,00 zł./1 osobę – zgłoszenia przyjmujemy do 28-11-2022 r. Liczba miejsc jest ograniczona.
Opłata jest pobierana na pokrycie kosztów administracyjnych szkolenia.

DLA KOGO?
– księgowi i pracownicy zajmujący się księgowością zobowiązań,
– zainteresowani poznaniem modułu i jego funkcjonalności.

JAKIE KORZYŚCI?
usprawnienie egzekucji należności,
uporządkowanie dotychczasowej wiedzy w ramach omawianego modułu,
– poznanie konkretnych przykładów i ćwiczenia na komputerach,
– bezpośredni kontakt z ekspertem,
– możliwość dzielenia doświadczeń z innymi użytkownikami modułu.

PROGRAM:
1. Upomnienie i wezwanie do zapłaty:
a) Ustawienie numeracji dla upomnień lub wezwań do zapłaty,
b) Konfiguracja przypisywania kosztów egzekucyjnych dla wystawianych upomnień,
c) Wprowadzenie rodzaju korespondencji dla danego rodzaju należności,
d) Wystawienie pojedynczego upomnienia bądź wezwania do zapłaty dla jednej karty,
e) Zbiorcza emisja upomnień/wezwań do zapłaty dla wielu kart,
f) Rejestr upomnień:
– wprowadzenie dla więcej niż jednego upomnienia daty odbioru,
– masowe anulowanie upomnień,
– zestawienie wystawionych upomnień/wezwań do zapłaty.
2.Tytuł wykonawczy:
a) Ustawienie numeracji dla tytułów wykonawczych oraz sygnatury dla danych rodzajów należności,
b) Omówienie oraz uzupełnianie słownika podstaw prawnych,
c) Definiowanie okresów powstania należności dla wybranych rodzajów należności,
d) Wystawienie tytułu wykonawczego dla pojedynczej karty,
e) Wystawienie masowo tytułów wykonawczych według wskazanych parametrów,
f) Rejestr tytułów wykonawczych:
– edytowanie tytułu wykonawczego,
– dalszy tytuł wykonawczy,
– wydruk rejestru wystawionych tytułów wykonawczych.
g) Zawiadomienie wierzyciela – nowa funkcjonalność EZW,
h) Wysyłka tytułów wykonawczych oraz zawiadomienia wierzyciela przez moduł eTW:
– omówienie statusów wysłanych dokumentów,
– weryfikacja tytułów które zostały zwrócone przez bramkę jako błędne,
– wysyłka kilku tytułów za jednym razem.
3. Noty odsetkowe:
a) Konfiguracja w parametrach not odsetkowych,
b) Emisja na pojedynczej karcie,
c) Masowa emisja na kartach według parametrów.
4. Egzekucje sądowe:
a) Konfiguracja w parametrach not odsetkowych,
b) Emisja na pojedynczej karcie,
c) Masowa emisja na kartach według parametrów.

Prowadzący:
Nasi trenerzy to wieloletni pracownicy i praktycy w obsłudze systemów ERP. Prowadzący partycypują w procesie tworzenia i aktualizacji programów obsługujących Administrację Publiczną i klientów biznesowych. Wiedza przekazywana w trakcie szkolenia jest oparta na doświadczeniu trenerów
w pracy z konkretnymi modułami. Szkoleniowcy dysponują wiedzą z zakresu przepisów prawa co znacząco ułatwia przekazywanie informacji, nie tylko pod kątem funkcjonalnym systemów.

Jak dokonać zgłoszenia?
Należy wypełnić formularz zgłoszeniowy online dostępny na stronie
www.szkolenia.tensoft.pl lub przesłać faxem pobraną i wypełnioną kartę zgłoszenia.

KONTAKT
Tensoft Sp. z o.o.
ul. Technologiczna 2, 45-839 Opole
Telefon: 77 540 78 40, kom. 602 358 748
Fax: 77 544 60 85
e-mail: szkolenia@tensoft.pl strona: www.szkolenia.tensoft.pl

Podejrzyj regulamin uczestnictwa w szkoleniach
Klauzula informacyjna RODO
Wydrukuj ofertę

Moduł Karty kontowe – przewodnik w codziennej pracy użytkownika

Zapraszamy na warsztaty doskonalące dla użytkowników systemu AdAS:

Moduł Karty Kontowe – przewodnik w codziennej pracy użytkownika

Termin: 20 października 2022 r. Czas trwania: 10.00-12.00

Narzędzie: Platforma webinarowa (Kliknij i poznaj szczegóły techniczne)

Cena: *120,00 zł./1 osobę – zgłoszenia przyjmujemy do 18-10-2022 r. Liczba miejsc jest ograniczona.
Opłata jest pobierana na pokrycie kosztów administracyjnych szkolenia.

DLA KOGO?
– księgowi i pracownicy zajmujący się księgowością zobowiązań,
– zainteresowani poznaniem modułu i jego funkcjonalności.

JAKIE KORZYŚCI?
usprawnienie księgowania należności,
uporządkowanie dotychczasowej wiedzy w ramach omawianego modułu,
– poznanie konkretnych przykładów i ćwiczenia na komputerach,
– bezpośredni kontakt z ekspertem, – możliwość dzielenia doświadczeń z innymi użytkownikami modułu.

PROGRAM:
1. Ogólne zasady pracy na Kartach Kontowych:
a) okres zamknięty,
b) słowniki należności/odsetek/kosztów,
c) przydatne parametry.
2. Egzekucja:
a) uzupełnienie słowników oraz danych w kartach,
b) typ egzekucji(rodzaj korespondencji),
c) wysyłka tytułów na bramkę,
d) najczęstsze problemy z wysyłką tytułów.
3. Sprawozdania Rb-27s/Rb-N:
a) typ należności – wpływ na wydruki,
b) przydatne wydruki przy robieniu sprawozdań,
c) zachowanie integralności sprawozdań.
4. Porady oraz przydatne funkcje w Kartach Kontowych:
a) parametry które warto znać,
b) wyszukiwanie kart,
c) rozbudowane możliwości księgowania,
d) przebiegi i funkcje,
e) wydruki.
5. Nowość w kartach kontowych – Elektroniczne Zawiadomienia Wierzyciela (EZW).
6. Blok pytań i odpowiedzi.

Prowadzący:
Nasi trenerzy to wieloletni pracownicy i praktycy w obsłudze systemów ERP. Prowadzący partycypują w procesie tworzenia i aktualizacji programów obsługujących Administrację Publiczną i klientów biznesowych. Wiedza przekazywana w trakcie szkolenia jest oparta na doświadczeniu trenerów
w pracy z konkretnymi modułami. Szkoleniowcy dysponują wiedzą z zakresu przepisów prawa co znacząco ułatwia przekazywanie informacji, nie tylko pod kątem funkcjonalnym systemów.

Jak dokonać zgłoszenia?
Należy wypełnić formularz zgłoszeniowy online dostępny na stronie
www.szkolenia.tensoft.pl lub przesłać faxem pobraną i wypełnioną kartę zgłoszenia.

KONTAKT
Tensoft Sp. z o.o.
ul. Technologiczna 2, 45-839 Opole
Telefon: 77 540 78 40, kom. 602 358 748
Fax: 77 544 60 85
e-mail: szkolenia@tensoft.pl strona: www.szkolenia.tensoft.pl

Podejrzyj regulamin uczestnictwa w szkoleniach
Klauzula informacyjna RODO
Wydrukuj ofertę

Obsługa gminnej gospodarki odpadami w systemie AdAS

Zapraszamy na warsztaty doskonalące dla użytkowników systemu AdAS:

Obsługa gminnej gospodarki odpadami w systemie AdAS

Termin: 13 października 2022 r. Czas trwania: 10.00-12.00

Narzędzie: Platforma webinarowa (Kliknij i poznaj szczegóły techniczne)

Cena: *120,00 zł./1 osobę – zgłoszenia przyjmujemy do 12-10-2022 r. Liczba miejsc jest ograniczona. Opłata jest pobierana na pokrycie kosztów administracyjnych szkolenia.

DLA KOGO?
– osoby odpowiedzialne za naliczanie opłat oraz gospodarkę odpadami w urzędach miast i gmin, związkach samorządowych, zakładach komunalnych i jednostkach organizacyjnych.

PROGRAM
1. Najnowsze funkcjonalności w programie:
a) zmiana sposobu księgowania (zmiana pozycji w kartach kontowych względem nowego dokumentu),
b) zmiana danych adresowych tylko w module odpady, bez konieczności zmiany w innych modułach wymiarowych,
c) możliwość wprowadzenia limitu opłaty od ilości zużytej wody,
d) nowa filtracja kartotek, poprzez datę obowiązywania dokumentów.
2. Praktyczne wskazówki w użytkowaniu programu:
a) Błędnie wprowadzane deklaracje, w przypadku, gdy mamy zamknięty okres (brak możliwości cofnięcia deklaracji),
b) zestawienia: skutki zastosowania zwolnień, zestawienia składnikami,
c) zamykanie kartoteki odpadowej – kiedy i czy jest taka potrzeba,
d) procedura wystawiania zawiadomień (zmiana stawek + wystawienie dokumentów + emisja do kart kontowych).
3. Odświeżenie wiedzy na temat przydatnych funkcji:
a) więcej niż jeden przedmiot opodatkowania: zalety, w jakich sytuacjach,
b) dodawanie nowych składników / zmiana stawek.
4. System eOdpady – najważniejsze funkcje wspomagający pracę modułu:
a) zarządzanie PSZOK-iem,
b) przesył danych dotyczących ilości wywozu odpadów przez firmę wywozową,
c) układanie harmonogramu wywozu. 5. Blok pytań i odpowiedzi.

Prowadzący:
Nasi trenerzy to wieloletni pracownicy i praktycy w obsłudze systemów ERP. Prowadzący partycypują w procesie tworzenia i aktualizacji programów obsługujących Administrację Publiczną i klientów biznesowych. Wiedza przekazywana w trakcie szkolenia jest oparta na doświadczeniu trenerów
w pracy z konkretnymi modułami. Szkoleniowcy dysponują wiedzą z zakresu przepisów prawa co znacząco ułatwia przekazywanie informacji, nie tylko pod kątem funkcjonalnym systemów.

Jak dokonać zgłoszenia?
Należy wypełnić formularz zgłoszeniowy online dostępny na stronie
www.szkolenia.tensoft.pl lub przesłać faxem pobraną i wypełnioną kartę zgłoszenia.

KONTAKT
Tensoft Sp. z o.o.
ul. Technologiczna 2, 45-839 Opole
Telefon: 77 540 78 40, kom. 602 358 748
Fax: 77 544 60 85
e-mail: szkolenia@tensoft.pl strona: www.szkolenia.tensoft.pl

Podejrzyj regulamin uczestnictwa w szkoleniach
Klauzula informacyjna RODO
Wydrukuj ofertę

Projektowanie budżetu na 2023 rok w systemie AdAS

Zapraszamy na warsztaty doskonalące dla użytkowników systemu AdAS:

Projektowanie budżetu na 2023 rok w systemie AdAS

Termin: 15 września 2022 r. Czas trwania: 10.00-12.00

Narzędzie: Platforma webinarowa (Kliknij i poznaj szczegóły techniczne)

Cena: *120,00 zł./1 osobę – zgłoszenia przyjmujemy do 12-09-2022 r. Liczba miejsc jest ograniczona. Opłata jest pobierana na pokrycie kosztów administracyjnych szkolenia.

DLA KOGO?
– użytkownicy modułu FK/Budżet,
– Skarbnicy i Naczelnicy Wydziałów Finansowo-Budżetowych,
– Główni księgowi i pracownicy działów finansowo-księgowych.

PROGRAM
1. Automatyzacja w zakresie projektowania budżetu – założenia systemu Budżet.
2. Procedowanie wniosku budżetowego – jednostka/wydział.
3. Procedowanie wniosku o zmianę planu budżetowego – jednostka/wydział.
4. Procedowanie wniosków budżetowych – role Organu:
a) zwrócenie wniosku do poprawy,
b) odrzucenie wniosku,
c) akceptacja wniosku.
5. Procedowanie wniosków o zmianę planu budżetowego – role Organu:
a) zwrócenie wniosku do poprawy,
b) odrzucenie wniosku,
c) akceptacja wniosku.
6.Przygotowanie projektu budżetu:
a) utworzenie projektu ręcznie,
b) utworzenie projektu na bazie wniosków,
c) utworzenie projektu na bazie danych z lat poprzednich,
d) zatwierdzanie projektu.
7.Tworzenie eksportu do Bestii.
8. Przygotowanie projektu w FK.
9. System założenia eBudżet.
10.Przygotowanie Wieloletniej Prognozy Finansowej na podstawie uchwały.
11. Blok pytań i odpowiedzi.

Prowadzący:
Nasi trenerzy to wieloletni pracownicy i praktycy w obsłudze systemów ERP. Prowadzący partycypują w procesie tworzenia i aktualizacji programów obsługujących Administrację Publiczną i klientów biznesowych. Wiedza przekazywana w trakcie szkolenia jest oparta na doświadczeniu trenerów
w pracy z konkretnymi modułami. Szkoleniowcy dysponują wiedzą z zakresu przepisów prawa co znacząco ułatwia przekazywanie informacji, nie tylko pod kątem funkcjonalnym systemów.

Jak dokonać zgłoszenia?
Należy wypełnić formularz zgłoszeniowy online dostępny na stronie
www.szkolenia.tensoft.pl lub przesłać faxem pobraną i wypełnioną kartę zgłoszenia.

KONTAKT
Tensoft Sp. z o.o.
ul. Technologiczna 2, 45-839 Opole
Telefon: 77 540 78 40, kom. 602 358 748
Fax: 77 544 60 85
e-mail: szkolenia@tensoft.pl strona: www.szkolenia.tensoft.pl

Podejrzyj regulamin uczestnictwa w szkoleniach
Klauzula informacyjna RODO
Wydrukuj ofertę

Kadry i płace – Polski Ład 2 i nowe umowy zlecenia (II termin)

Zapraszamy na warsztaty doskonalące dla użytkowników systemu AdAS:

Szkolenie prawno-modułowe z zewnętrznym ekspertem (KiP)

Kadry i płace – Polski Ład 2 i nowe umowy zlecenia.

Termin: 28 czerwca 2022 r. Czas trwania: 10.00-12.30

Narzędzie: Platforma webinarowa (Kliknij i poznaj szczegóły techniczne)

Cena: *200,00 zł./1 osobę – zgłoszenia przyjmujemy do 24-06-2022 r. Liczba miejsc jest ograniczona. Opłata jest pobierana na pokrycie kosztów administracyjnych szkolenia.

DLA KOGO?
– pracownicy kadr i płac, działów personalnych,
– Sekretarze, Naczelnicy wydziałów organizacyjnych.

JAKIE KORZYŚCI?
– szkolenie z udziałem niezależnego praktyka,
poznanie możliwości systemu AdAS w zakresie procesów personalnych,
omówienie zmian dotyczących Polskiego Ładu w module KiP,
materiały szkoleniowe,
– poznanie konkretnych przykładów,
– bezpośredni kontakt z projektantami programu,
– możliwość zadawania pytań w trakcie i po webinarze.

CZĘŚĆ I – SZKOLENIE EKSPERCKIE Z ZEWNĘTRZNYM TRENEREM

Trener: ekspert z wieloletnim doświadczeniem, prawnik w zakresie świadczenia usług na rzecz podmiotów gospodarczych oraz podmiotów publiczno-prawnych. Specjalizuje się w tematyce samorządowej, w tym zakresie podatkowej oraz kadrowo-płacowej. Praktykuje jako radca prawny w JST.

PROGRAM (10:00-10:45):
1. PIT 12 proc. zamiast 17 proc.
2. Likwidacja ulgi dla klasy średniej.
3. Uchylenie mechanizmu przedłużenia poboru i wpłaty zaliczek na podatek dochodowy w trakcie 2022 r.
4. Kwota wolna a nowa kwota zmniejszająca podatek.
5. Możliwość zmiany formy opodatkowania na skalę podatkową.
6. Możliwość odliczenia częściowego składki zdrowotnej.
7. „Hipotetyczny podatek należny za 2022 r.”.
8. Rozliczenie z dzieckiem dla samotnych rodziców.
9. Wyższy limit przy uldze na dziecko.
10. Zmiany w zakresie zwolnień przedmiotowych – zasiłek macierzyński wliczany do ulg.

CZĘŚĆ II – SZKOLENIE Z EKSPERTEM TENSOFT

Trener: Pracownik i praktyk w obsłudze systemów ERP, uczestniczy  w procesie tworzenia i aktualizacji systemu. Wiedza przekazywana w trakcie szkolenia jest oparta na doświadczeniu trenerów w pracy z konkretnymi modułami.

PROGRAM (10:50-12:30):
1. Polski Ład 2.0 – zmiany w module Kadry i Płace.
2. Nowe Umowy Zlecenia w programie.
3. e-Pracownik – wykorzystanie danych z modułu KiP.
4. Okresowa Ocena Pracownika.

Jak dokonać zgłoszenia?
Należy wypełnić formularz zgłoszeniowy online dostępny na stronie
www.szkolenia.tensoft.pl lub przesłać faxem pobraną i wypełnioną kartę zgłoszenia.

KONTAKT
Tensoft Sp. z o.o.
ul. Technologiczna 2, 45-839 Opole
Telefon: 77 540 78 40, kom. 602 358 748
Fax: 77 544 60 85
e-mail: szkolenia@tensoft.pl strona: www.szkolenia.tensoft.pl

Podejrzyj regulamin uczestnictwa w szkoleniach
Klauzula informacyjna RODO
Wydrukuj ofertę

Kadry i płace – Polski Ład 2 i nowe umowy zlecenia.

Zapraszamy na warsztaty doskonalące dla użytkowników systemu AdAS:

Szkolenie prawno-modułowe z zewnętrznym ekspertem (KiP)

Kadry i płace – Polski Ład 2 i nowe umowy zlecenia.

Termin: 22 czerwca 2022 r. Czas trwania: 10.00-12.30

Narzędzie: Platforma webinarowa (Kliknij i poznaj szczegóły techniczne)

Cena: *200,00 zł./1 osobę – zgłoszenia przyjmujemy do 15-06-2022 r. Liczba miejsc jest ograniczona. Opłata jest pobierana na pokrycie kosztów administracyjnych szkolenia.

DLA KOGO?
– pracownicy kadr i płac, działów personalnych,
– Sekretarze, Naczelnicy wydziałów organizacyjnych.

JAKIE KORZYŚCI?
– szkolenie z udziałem niezależnego praktyka,
poznanie możliwości systemu AdAS w zakresie procesów personalnych,
omówienie zmian dotyczących Polskiego Ładu w module KiP,
materiały szkoleniowe,
– poznanie konkretnych przykładów,
– bezpośredni kontakt z projektantami programu,
– możliwość zadawania pytań w trakcie i po webinarze.

CZĘŚĆ I – SZKOLENIE EKSPERCKIE Z ZEWNĘTRZNYM TRENEREM

Trener: ekspert z wieloletnim doświadczeniem, prawnik w zakresie świadczenia usług na rzecz podmiotów gospodarczych oraz podmiotów publiczno-prawnych. Specjalizuje się w tematyce samorządowej, w tym zakresie podatkowej oraz kadrowo-płacowej. Praktykuje jako radca prawny w JST.

PROGRAM (10:00-10:45):
1. PIT 12 proc. zamiast 17 proc.
2. Likwidacja ulgi dla klasy średniej.
3. Uchylenie mechanizmu przedłużenia poboru i wpłaty zaliczek na podatek dochodowy w trakcie 2022 r.
4. Kwota wolna a nowa kwota zmniejszająca podatek.
5. Możliwość zmiany formy opodatkowania na skalę podatkową.
6. Możliwość odliczenia częściowego składki zdrowotnej.
7. „Hipotetyczny podatek należny za 2022 r.”.
8. Rozliczenie z dzieckiem dla samotnych rodziców.
9. Wyższy limit przy uldze na dziecko.
10. Zmiany w zakresie zwolnień przedmiotowych – zasiłek macierzyński wliczany do ulg.

CZĘŚĆ II – SZKOLENIE Z EKSPERTEM TENSOFT

Trener: Pracownik i praktyk w obsłudze systemów ERP, uczestniczy  w procesie tworzenia i aktualizacji systemu. Wiedza przekazywana w trakcie szkolenia jest oparta na doświadczeniu trenerów w pracy z konkretnymi modułami.

PROGRAM (10:50-12:30):
1. Polski Ład 2.0 – zmiany w module Kadry i Płace.
2. Nowe Umowy Zlecenia w programie.
3. e-Pracownik – wykorzystanie danych z modułu KiP.
4. Okresowa Ocena Pracownika.

Jak dokonać zgłoszenia?
Należy wypełnić formularz zgłoszeniowy online dostępny na stronie
www.szkolenia.tensoft.pl lub przesłać faxem pobraną i wypełnioną kartę zgłoszenia.

KONTAKT
Tensoft Sp. z o.o.
ul. Technologiczna 2, 45-839 Opole
Telefon: 77 540 78 40, kom. 602 358 748
Fax: 77 544 60 85
e-mail: szkolenia@tensoft.pl strona: www.szkolenia.tensoft.pl

Podejrzyj regulamin uczestnictwa w szkoleniach
Klauzula informacyjna RODO
Wydrukuj ofertę

Faktury, faktury elektroniczne, faktury korygujące oraz ewidencja podatku Vat (JPK)

Zapraszamy na warsztaty doskonalące dla użytkowników systemu AdAS:

Szkolenie prawno-modułowe z zewnętrznym ekspertem (Faktury i rejestr Vat)

Faktury,  faktury elektroniczne, faktury korygujące oraz ewidencja podatku vat (jpk) – z uwzględnieniem wprowadzonych zmian od 2022 r.

Termin: 14 czerwca 2022 r. Czas trwania: 9.30-14.30

Narzędzie: Platforma webinarowa (Kliknij i poznaj szczegóły techniczne)

Cena: *260,00 zł./1 osobę – zgłoszenia przyjmujemy do 6-06-2022 r. Liczba miejsc jest ograniczona. Opłata jest pobierana na pokrycie kosztów administracyjnych szkolenia.

DLA KOGO?
Zapraszamy na szkolenie skarbników, księgowych, kierowników jednostek, osoby, które są lub będą zobowiązane rozliczać lub brać udział w rozliczeniu podatku VAT oraz wszystkich użytkowników moduły Faktury i rejestr Vat.

JAKIE KORZYŚCI?
– szkolenie z udziałem niezależnego praktyka,
– szkolenie z udziałem niezależnego praktyka,
poznanie zasad dokumentowania sprzedaży, zasad opodatkowania transakcji i ujęcia w ewidencji VAT,
pozyskanie wiedzy w zakresie prawidłowego ewidencjonowania dokonywanej sprzedaży oraz sporządzania i wysyłania ewidencji JPK,
materiały szkoleniowe,
– poznanie konkretnych przykładów,
– bezpośredni kontakt z projektantami programu,
– możliwość zadawania pytań w trakcie i po webinarze.

CZĘŚĆ I – SZKOLENIE EKSPERCKIE Z ZEWNĘTRZNYM TRENEREM

Trener: praktyk, ekspert, doradca i wykładowca licznych szkoleń dla jednostek sektora finansów publicznych z zakresu podatku VAT. Absolwentka kierunków Zarządzanie, Finanse, Rachunkowość. Wieloletnia główna księgowa specjalizująca się dodatkowo w rozliczaniu projektów UE, doradca
w zakresie pozyskiwania środków UE, kwalifikowania podatku VAT, wykładowca prowadzący szkolenia z zakresu ewidencji księgowej, podatku VAT.

PROGRAM (9:30-13:30):
1. Podstawy prawne wystawiania faktur:
a) Aktualne przepisy regulujące wystawianie faktur.
b) Rozporządzenia wykonawcze do ustawy VAT dotyczące fakturowania.
2. Ogólne zasady wystawiania faktur:
a) Kiedy i komu obowiązkowo wystawić fakturę?
b) Obowiązkowe dane na fakturze
c) Przypadki, kiedy faktura może zawierać węższy zakres informacji.
d) Faktury zaliczkowe i rozliczające zakończenie wykonania usługi/dostawy towaru.
e) Refaktury.
f) Faktury uproszczone.
g) Faktury do paragonów.
h) Terminy wystawiania faktur – zasady ogólne i szczególne
i) Moment podatkowy a moment wystawienia faktury (data wystawienia, sprzedaży, podatkowa) – przykłady.
3. Wystawianie faktur elektronicznych i faktur ustrukturyzowanych – podobieństwa i różnice:
a) Pojęcie faktury elektronicznej wg ustawy o VAT
b) Zasady wystawiania i przesyłania faktur elektronicznych
c) Jak prawidłowo przechowywać i przekazywać kontrahentom faktury wystawione w formie elektronicznej?
d) Jak zapewnić autentyczność pochodzenia, integralność treści i czytelność faktury elektronicznej?
e) Faktury ustrukturyzowany dobrowolne i obowiązkowe – zasady wystawiania i korygowania.
4. Korygowanie danych na fakturach:
a) Faktura korygująca, nota korygująca
b) Dane jakie powinna zawierać faktura korygująca
c) Dane jakie powinna zwierać nota korygująca
d) Korygowanie faktury korygującej
e) Anulowanie faktur
f) Moment podatkowy a moment wystawienia faktury korygującej zmniejszającej podatek VAT
g) Moment podatkowy a moment wystawienia faktury korygującej zwiększającej podatek VAT
5. Ewidencja podatku VAT należnego na podstawie aktualnych przepisów i po zmianach od 01.01.2022 r. (kody, symbole GTU, procedury i inne oznaczenia z uwzględnieniem zmian).
6. Inne zmiany w fakturowaniu.
7. Panel dyskusyjny.

CZĘŚĆ II – SZKOLENIE Z EKSPERTEM TENSOFT

Trener: Pracownik i praktyk w obsłudze systemów ERP, uczestniczy  w procesie tworzenia i aktualizacji systemu. Wiedza przekazywana w trakcie szkolenia jest oparta na doświadczeniu trenerów w pracy z konkretnymi modułami.

PROGRAM (13:45-14:30):
1. Oznaczenia GTU na towarach (możliwość zmiany kodu GTU w słowniku oraz na dokumencie)
2. Termin płatności a odsetki w KK
3. Grupowanie dekretów i tworzenie zaangażowania przy eksporcie do FK
4. Nowy format deklaracji VAT-7
5. OT dla korekt 5 i 10 letnich
6. Rozliczenie ulgi na zakup kas rejestrujących
7. Ulga na złe długi
8. KSEF wysyłka dokumentów
9. Panel pytań i odpowiedzi.

Jak dokonać zgłoszenia?
Należy wypełnić formularz zgłoszeniowy online dostępny na stronie
www.szkolenia.tensoft.pl lub przesłać faxem pobraną i wypełnioną kartę zgłoszenia.

KONTAKT
Tensoft Sp. z o.o.
ul. Technologiczna 2, 45-839 Opole
Telefon: 77 540 78 40, kom. 602 358 748
Fax: 77 544 60 85
e-mail: szkolenia@tensoft.pl strona: www.szkolenia.tensoft.pl

Podejrzyj regulamin uczestnictwa w szkoleniach
Klauzula informacyjna RODO
Wydrukuj ofertę

Wykorzystanie pełnej integracji modułu FK

Zapraszamy na warsztaty doskonalące dla użytkowników systemu AdAS:

Wykorzystanie pełnej integracji modułu FK

Termin: 12 kwietnia 2022 r. Czas trwania: 10.00-12.00

Narzędzie: Platforma webinarowa (Kliknij i poznaj szczegóły techniczne)

Cena: *120,00 zł./1 osobę – zgłoszenia przyjmujemy do 07-04-2022 r. Liczba miejsc jest ograniczona. Opłata jest pobierana na pokrycie kosztów administracyjnych szkolenia.

DLA KOGO?
– użytkownicy modułu FK oraz modułów finansowych zainteresowani zintegrowanym przetwarzaniem danych  w urzędzie,
– Skarbnicy i Naczelnicy Wydziałów Finansowo-Budżetowych,
– Główni księgowi i pracownicy działów finansowo-księgowych.

JAKIE KORZYŚCI?
usprawnienie pracy w module FK,
– zapoznanie z możliwościami modułów finansowych,
– poznanie konkretnych przykładów,
– bezpośredni kontakt z ekspertem,
– możliwość zadawania pytań w trakcie i po webinarze.

PROGRAM:
1. Emisja raportów kasowych z kasy do modułu FK:
– ustawienie parametrów przesyłu, uzupełnienie słownika należności klasyfikacją,
– konfiguracja szablonów, – wysyłka raportów do FK, cofanie wysyłki.
2. Powiązania z ewidencją i kontrolą wydatków.
3. Emisja danych z modułu kart kontowych do modułu FK:
– konfiguracja wybranych należności do wysyłki po stronie modułu KK,
– konfiguracja szablonów po stronie modułu FK, – import danych w module FK,
– tworzenie dokumentów w module FK, – cofanie wysyłki.
4. Przesył wprowadzonej faktury w systemie rejestru faktur do modułu FK:
– ustawienie parametrów przesyłu, dziennika i rodzaju dokumentu a także uzupełnienie słownika towarów klasyfikacją,
– konfiguracja szablonów,
– sposoby wysyłania faktur, edycja wysłanych dokumentów oraz cofanie wysyłki.
5. Emisja faktur z rejestru faktur do modułu kart kontowych.
6. Blok pytań i odpowiedzi.

Prowadzący:
Nasi trenerzy to wieloletni pracownicy i praktycy w obsłudze systemów ERP. Prowadzący partycypują w procesie tworzenia i aktualizacji programów obsługujących Administrację Publiczną i klientów biznesowych. Wiedza przekazywana w trakcie szkolenia jest oparta na doświadczeniu trenerów
w pracy z konkretnymi modułami. Szkoleniowcy dysponują wiedzą z zakresu przepisów prawa co znacząco ułatwia przekazywanie informacji, nie tylko pod kątem funkcjonalnym systemów.

Jak dokonać zgłoszenia?
Należy wypełnić formularz zgłoszeniowy online dostępny na stronie
www.szkolenia.tensoft.pl lub przesłać faxem pobraną i wypełnioną kartę zgłoszenia.

KONTAKT
Tensoft Sp. z o.o.
ul. Technologiczna 2, 45-839 Opole
Telefon: 77 540 78 40, kom. 602 358 748
Fax: 77 544 60 85
e-mail: szkolenia@tensoft.pl strona: www.szkolenia.tensoft.pl

Podejrzyj regulamin uczestnictwa w szkoleniach
Klauzula informacyjna RODO
Wydrukuj ofertę