Aktualności w OGN – podziały, naliczanie opłat, integracja modułów i praca z mapami

Zapraszamy na warsztaty doskonalące wiedzę dla użytkowników systemu AdAS:

Aktualności w OGN – podziały, naliczanie opłat, integracja modułów i praca z mapami

Termin: 7 maja 2025 r. Czas trwania: 10.00-12.00

Narzędzie: Platforma webinarowa (Kliknij i poznaj szczegóły techniczne)

Cena: *139,00 zł./1 osobę – zgłoszenia przyjmujemy do 30-04-2025 r. Liczba miejsc jest ograniczona. Opłata jest pobierana na pokrycie kosztów administracyjnych szkolenia.

DLA KOGO?

–   Osoby odpowiedzialne za gospodarkę przestrzenną w urzędach miast i gmin, 
–   Pracownicy naliczający opłaty za nieruchomości na poziomie samorządowym. 

JAKIE KORZYŚCI?

Optymalizacja pracy w module OGN, 
– Zapoznanie z nowymi możliwościami modułu, 
– Poznanie praktycznych wskazówek korzystania z modułu, 
– Poznanie konkretnych przykładów i omówienie ich na podstawie zgłoszeń Użytkowników, 
Kontakt z ekspertem i możliwość zadawania pytań w trakcie i po webinarze. 

PROGRAM:
1. Aktualne zagadnienia:
• jak wprowadzić podział lub scalenie działki?
• jak przejąć udział w użytkowaniu/sprzedaży?
• jak dopisać wypowiedzenie opłaty użytkowania wieczystego?
• jak wprowadzić przedwczesne zakończenie umowy dzierżawy?
• jak wprowadzić wniosek o spłatę jednorazową wraz z bonifikatą w sprzedaży?
• jak masowo naliczyć opłatę w użytkowaniu?
• jak naliczyć waloryzację w Sprzedaży?
• aktualizacja stawek – jak przeprowadzić.
• korespondencja – omówienie.

2. Obsługa pliku GML:
• jak wczytać plik GML?
• jak podejrzeć zmiany między plikiem GML a zasobem OGN?
• jak wczytać zmiany na zasobie (automatycznie lub ręcznie)?
• jak wygenerować raport różnicowy?

3. Integracja z modułem Majątek Trwały:
• jak założyć kartotekę w MT dla nowo nabytej działki?
• jak emitować dokumenty do MT na podstawie wprowadzonych zmian?
• jak podejrzeć z poziomu OGN kartotekę Majątku Trwałego?

4. Integracja z mapami – omówienie dostępnych opcji i ich konfiguracji.
5. Blok pytań i odpowiedzi.
 

Prowadzący:
Nasi trenerzy to wieloletni pracownicy i praktycy w obsłudze systemów ERP. Prowadzący partycypują w procesie tworzenia i aktualizacji programów obsługujących Administrację Publiczną i klientów biznesowych. Wiedza przekazywana w trakcie szkolenia jest oparta na doświadczeniu trenerów w pracy z konkretnymi modułami. Szkoleniowcy dysponują wiedzą z zakresu przepisów prawa co znacząco ułatwia przekazywanie informacji, nie tylko pod kątem funkcjonalnym systemów.

Jak dokonać zgłoszenia?
Należy wypełnić formularz zgłoszeniowy online dostępny na stronie
www.szkolenia.tensoft.pl lub przesłać faxem pobraną i wypełnioną kartę zgłoszenia.

KONTAKT
Tensoft Sp. z o.o.
ul. Technologiczna 2, 45-839 Opole
Telefon: 77 540 78 40, kom. 602 358 748
Fax: 77 544 60 85
e-mail: szkolenia@tensoft.pl strona: www.szkolenia.tensoft.pl

Podejrzyj regulamin uczestnictwa w szkoleniach
Klauzula informacyjna RODO
Wydrukuj ofertę

Sprawozdania kwartalne od A do Z oraz zestawienia, egzekucja i e-Doręczenia

Zapraszamy na warsztaty doskonalące wiedzę dla użytkowników systemu AdAS:

Sprawozdania kwartalne od A do Z oraz zestawienia, egzekucja i e-Doręczenia

Termin: 15 kwietnia 2025 r. Czas trwania: 10.00-12.00

Narzędzie: Platforma webinarowa (Kliknij i poznaj szczegóły techniczne)

Cena: 139 zł./1 osobę – zgłoszenia przyjmujemy do 11-04-2025 r. Liczba miejsc jest ograniczona.

DLA KOGO?

– księgowi i pracownicy zajmujący się księgowością zobowiązań
– zainteresowani poznaniem modułu i jego funkcjonalności

JAKIE KORZYŚCI?

poznanie możliwości systemu AdAS w zakresie procesów personalnych,
omówienie nowych wzorów,
– poznanie konkretnych przykładów,
– bezpośredni kontakt z projektantami programu,
– możliwość zadawania pytań w trakcie i po webinarze.

PROGRAM:
1. Uzgodnienia sprawozdań:
• Sprawozdania kwartalne, 
• Wydruki sprawozdawcze (wydruk2/3/4 + składowe), 
• Wydruki pomocnicze (wydruk43), 
• Poprawa kart wykazanych wydrukami pomocniczymi*, 
• Sprawozdanie RB27S,  • Sprawdzenie RBN. 
2. Operacja na karcie: 
• Storno wpłat z uzgodnionych okresów, 
• Przeksięgowanie na innego podatnika, 
• Księgowanie masowe wpłat, 
• Księgowanie wpłat z Płatności masowych – dodatkowe możliwości, 
• wykluczenie z egzekucji, 
• Wprowadzenie decyzji ratalnej. 
3. Nowe funkcjonalności: 
• Rejestr Tytułów Wykonawczych – nowy filtr: Stan TW, 
• Rejestr Upomnień – nowy filtr: Status, 
• Umożliwienie wysyłki TW na osoby z adresem zagranicznym. 
4. e-Doręczenia:
• Weryfikacja adresów bez obiegu dokumentów, 
• Współpraca modułu z Obiegiem DOKUS. 
5. Blok pytań i odpowiedzi.
 

Prowadzący:
Nasi trenerzy to wieloletni pracownicy i praktycy w obsłudze systemów ERP. Prowadzący partycypują w procesie tworzenia i aktualizacji programów obsługujących Administrację Publiczną i klientów biznesowych. Wiedza przekazywana w trakcie szkolenia jest oparta na doświadczeniu trenerów
w pracy z konkretnymi modułami. Szkoleniowcy dysponują wiedzą z zakresu przepisów prawa co znacząco ułatwia przekazywanie informacji, nie tylko pod kątem funkcjonalnym systemów.

Jak dokonać zgłoszenia?
Należy wypełnić formularz zgłoszeniowy online dostępny na stronie
www.szkolenia.tensoft.pl lub przesłać faxem pobraną i wypełnioną kartę zgłoszenia.

KONTAKT
Tensoft Sp. z o.o.
ul. Technologiczna 2, 45-839 Opole
Telefon: 77 540 78 40, kom. 602 358 748
Fax: 77 544 60 85
e-mail: szkolenia@tensoft.pl strona: www.szkolenia.tensoft.pl

Podejrzyj regulamin uczestnictwa w szkoleniach
Klauzula informacyjna RODO
Wydrukuj ofertę

Fakturowanie i korekty w praktyce – aktualne zmiany i najczęstsze problemy

Zapraszamy na warsztaty doskonalące wiedzę dla użytkowników systemu AdAS:

Fakturowanie i korekty w praktyce – aktualne zmiany i najczęstsze problemy

Termin: 08 kwietnia 2025 r. Czas trwania: 10.00-11.30

Narzędzie: Platforma webinarowa (Kliknij i poznaj szczegóły techniczne)

Cena: *139,00 zł./1 osobę – zgłoszenia przyjmujemy do 04-04-2025 r. Liczba miejsc jest ograniczona. Opłata jest pobierana na pokrycie kosztów administracyjnych szkolenia.

DLA KOGO?

– Użytkownicy modułu Faktury i rejestry Vat oraz osoby które są lub będą zobowiązane rozliczać lub brać udział w rozliczeniu podatku VAT
– Skarbnicy i Naczelnicy Wydziałów Finansowo-Budżetowych
– Główni księgowi i pracownicy działów finansowo-księgowych

JAKIE KORZYŚCI?

usprawnienie pracy w module Faktury
– zapoznanie z możliwościami modułów finansowych
– poznanie praktycznych wskazówek funkcjonowania modułu
– poznanie konkretnych przykładów i omówienie ich na podstawie zgłoszeń Użytkowników
kontakt z ekspertem i możliwość zadawania pytań w trakcie i po webinarze

PROGRAM:
 
1. Dokumenty zbiorcze WEW i RO.
2. Faktury walutowe.
3. Faktury zaliczkowe.
4. Faktury korygujące nabywcę – zmiany.
5. Faktury na współwłaścicieli.
6. Faktury korygujące dane formalne – rodzaj należności.
7. Korekty do faktur korygujących.
8. Przebieg aktualizacyjny dla numerów FK.
9. Kwoty na deklaracji zbiorczej – sposoby podsumowania.
10. Emisja (specyfikacja) i cofanie emisji do Kart kontowych.
11. Przelewy bankowe
12.Blok pytań i odpowiedzi.

Prowadzący:
Nasi trenerzy to wieloletni pracownicy i praktycy w obsłudze systemów ERP. Prowadzący partycypują w procesie tworzenia i aktualizacji programów obsługujących Administrację Publiczną i klientów biznesowych. Wiedza przekazywana w trakcie szkolenia jest oparta na doświadczeniu trenerów w pracy z konkretnymi modułami. Szkoleniowcy dysponują wiedzą z zakresu przepisów prawa co znacząco ułatwia przekazywanie informacji, nie tylko pod kątem funkcjonalnym systemów.

Jak dokonać zgłoszenia?
Należy wypełnić formularz zgłoszeniowy online dostępny na stronie
www.szkolenia.tensoft.pl lub przesłać faxem pobraną i wypełnioną kartę zgłoszenia.

KONTAKT
Tensoft Sp. z o.o.
ul. Technologiczna 2, 45-839 Opole
Telefon: 77 540 78 40, kom. 602 358 748
Fax: 77 544 60 85
e-mail: szkolenia@tensoft.pl strona: www.szkolenia.tensoft.pl

Podejrzyj regulamin uczestnictwa w szkoleniach
Klauzula informacyjna RODO
Wydrukuj ofertę

Mieszkańcy – przygotowanie do wyborów prezydenckich i codzienna praca w module

Zapraszamy na warsztaty doskonalące wiedzę dla użytkowników systemu AdAS:

Mieszkańcy – przygotowanie do wyborów prezydenckich i codzienna praca w module

Termin: 18 marca 2025 r. Czas trwania: 10.00-12.30

Narzędzie: Platforma webinarowa (Kliknij i poznaj szczegóły techniczne)

Cena: *139,00 zł./1 osobę – zgłoszenia przyjmujemy do 13-03-2025 r. Liczba miejsc jest ograniczona. Opłata jest pobierana na pokrycie kosztów administracyjnych szkolenia.

DLA KOGO?

– użytkownicy modułu Mieszkańcy,
– pracownicy jst zajmujący się ewidencją ludności oraz przygotowanie wyborów,
– Sekretarze, Naczelnicy Wydziałów Spraw Obywatelskich,
– osoby odpowiedzialne za porządkowanie danych mieszkańców.

JAKIE KORZYŚCI?

usprawnienie pracy w module Mieszkańcy,
uporządkowanie dotychczasowej wiedzy w ramach omawianego modułu,
– bezpośredni kontakt z ekspertem,
– możliwość zadawania pytań w trakcie i po webinarze.

PROGRAM:

1. Ułatwienia w codziennej pracy – zmiany w układzie graficznym, kanał informacyjny, wersja modułu, praca z wydrukami.
2. Omówienie procedury konfiguracji dostępu do Centralnego Rejestru Wyborców.
3. Wybory po nowemu czy po staremu (problem rejestrów).
4. Organizacja „geografii” wyborczej (obwody/okręgi).
5. Szablony wyborcze.
6. Wybory – kolejność działań:
a) dostęp do CRW – certyfikaty – procedura,
b) konfiguracja tsZrodlo pod kontakt z CRW,
c) pobranie danych (po konfiguracji, z dowolną datą do testu),
d) przygotowanie list wyborców w Wyborach/Mieszkańcy.
7. Pobieranie danych ze źródła:
a) terminy,
b) paczki,
c) zastępstwa,
d) kasowanie plików,
e) raporty.
8. Subskrypcja indywidualna.
9. Porządkowanie słowników: miejscowości i ulic (Teryt – może warto zrobić porządek z miejscowościami i ulicami?).
10. Słownik kodów pocztowych a słownik obszarów kodów pocztowych (konfiguracja).
11. Zależności pomiędzy EL (LUD*) a ADAS (SYS*) w zakresie danych „osobowo-adresowych”:
a) obszary działania EL a modułów ADAS w zakresie danych „osobowo-adresowych”,
b) waga zmian na adresie zamieszkania (wspólny),
c) znaczenie adresu korespondencyjnego.
12. Szablony – edycja z pomocą menadżera plików:
a) kopiowanie (pod menadżerem),
b) zmiana nazwy,
c) edycja szablonu.
13. Wykorzystanie systemu AdAS do kwalifikacji wojskowych.

Prowadzący:
Nasi trenerzy to wieloletni pracownicy i praktycy w obsłudze systemów ERP. Prowadzący partycypują w procesie tworzenia i aktualizacji programów obsługujących Administrację Publiczną i klientów biznesowych. Wiedza przekazywana w trakcie szkolenia jest oparta na doświadczeniu trenerów w pracy z konkretnymi modułami. Szkoleniowcy dysponują wiedzą z zakresu przepisów prawa co znacząco ułatwia przekazywanie informacji, nie tylko pod kątem funkcjonalnym systemów.

Jak dokonać zgłoszenia?
Należy wypełnić formularz zgłoszeniowy online dostępny na stronie
www.szkolenia.tensoft.pl lub przesłać faxem pobraną i wypełnioną kartę zgłoszenia.

KONTAKT
Tensoft Sp. z o.o.
ul. Technologiczna 2, 45-839 Opole
Telefon: 77 540 78 40, kom. 602 358 748
Fax: 77 544 60 85
e-mail: szkolenia@tensoft.pl strona: www.szkolenia.tensoft.pl

Podejrzyj regulamin uczestnictwa w szkoleniach
Klauzula informacyjna RODO
Wydrukuj ofertę

Automatyzacja księgowości i sprawozdań w module FK – kluczowe funkcjonalności i przegląd rozwiązań

Zapraszamy na warsztaty doskonalące wiedzę dla użytkowników systemu AdAS:

Automatyzacja księgowości i sprawozdań w module FK – kluczowe funkcjonalności i przegląd rozwiązań
Termin: 11 marca 2025 r. Czas trwania: 10.00-12.00
Narzędzie: Platforma webinarowa (Kliknij i poznaj szczegóły techniczne)
Cena: 139 zł./1 osobę – zgłoszenia przyjmujemy do 07-03-2025 r. Liczba miejsc jest ograniczona.

DLA KOGO?

– Użytkownicy modułu FK oraz modułów finansowych zainteresowani zintegrowanym przetwarzaniem
danych  w urzędzie
– Skarbnicy i Naczelnicy Wydziałów Finansowo-Budżetowych
– Główni księgowi i pracownicy działów finansowo-księgowych

JAKIE KORZYŚCI?

poznanie możliwości systemu AdAS w zakresie procesów personalnych,
omówienie nowych wzorów,
– poznanie konkretnych przykładów,
– bezpośredni kontakt z projektantami programu,
– możliwość zadawania pytań w trakcie i po webinarze.
PROGRAM:
 1. Najnowsze funkcjonalności programu:
– Możliwość pobierania danych z wykazu podatników VAT,
– Zmiany w definiowaniu sprawozdań,
– Aktualizacja słownika działu, rozdziału, paragrafu, źródeł finasowania,
– Własny pasek menu,
– Rejestr pism rozrachunkowych – ich powiązanie z obiegiem,
– Przenoszenie dokumentów między latami.

2. Automatyczne operacje programu – odświeżenie wiedzy na temat przydatnych funkcji:
– Zagadnienia zawiązane z konfiguracją sprawozdań,
– Generowanie sprawozdań ich agregacja, łączenie i grupowanie,
– Księgowanie sprawozdań, wykorzystanie szablonów,
– Księgowanie uchwał na konta,
– Szablony księgowań, kopiowanie dokumentów, kopiowanie dekretów,
– Przenoszenie obrotów konta,
– Możliwość zaznaczenia i usuwania wielu dekretów jednocześnie,
– Przypomnienie zasad zamknięcia poprzedniego roku.

3) Omówienie najczęstszych zgłoszeń Użytkowników dotyczących działania programu:
– Funkcja przeliczania kwot,
– Numeracja dokumentów,
– Aktualizacja słownika klasyfikacji dla kont z planem finansowym,
– Komunikaty związane z aktualizacją modułów.

4) Blok pytań i odpowiedzi.

Prowadzący:

Nasi trenerzy to wieloletni pracownicy i praktycy w obsłudze systemów ERP. Prowadzący partycypują w procesie tworzenia i aktualizacji programów obsługujących Administrację Publiczną i klientów biznesowych. Wiedza przekazywana w trakcie szkolenia jest oparta na doświadczeniu trenerów
w pracy z konkretnymi modułami. Szkoleniowcy dysponują wiedzą z zakresu przepisów prawa co znacząco ułatwia przekazywanie informacji, nie tylko pod kątem funkcjonalnym systemów.

Jak dokonać zgłoszenia?
Należy wypełnić formularz zgłoszeniowy online dostępny na stronie
www.szkolenia.tensoft.pl lub przesłać faxem pobraną i wypełnioną kartę zgłoszenia.

KONTAKT
Tensoft Sp. z o.o.
ul. Technologiczna 2, 45-839 Opole
Telefon: 77 540 78 40, kom. 602 358 748
Fax: 77 544 60 85
e-mail: szkolenia@tensoft.pl strona: www.szkolenia.tensoft.pl

Podejrzyj regulamin uczestnictwa w szkoleniach
Klauzula informacyjna RODO
Wydrukuj ofertę

Efektywne zarządzanie sprawozdaniami: Od uzgodnień po egzekucję

Zapraszamy na warsztaty doskonalące wiedzę dla użytkowników systemu AdAS:

Efektywne zarządzanie sprawozdaniami: Od uzgodnień po egzekucję

Termin: 25 lutego 2025 r. Czas trwania: 10.00-12.00

Narzędzie: Platforma webinarowa (Kliknij i poznaj szczegóły techniczne)

Cena: 139 zł./1 osobę – zgłoszenia przyjmujemy do 20-02-2025 r. Liczba miejsc jest ograniczona.

DLA KOGO?

– księgowi i pracownicy zajmujący się księgowością zobowiązań
– zainteresowani poznaniem modułu i jego funkcjonalności

JAKIE KORZYŚCI?

poznanie możliwości systemu AdAS w zakresie procesów personalnych,
omówienie nowych wzorów,
– poznanie konkretnych przykładów,
– bezpośredni kontakt z projektantami programu,
– możliwość zadawania pytań w trakcie i po webinarze.

PROGRAM:

1. Uzgodnienia sprawozdań – dobre praktyki:
– uzgodnienie wartości z wymiarem,
– środki w drodze / uzgodnienie wyciągu i sprawozdania,
– sprawozdania dla należności z podpodatkami,
– sprawozdania dla należności bez podpodatków,
– zabezpieczenie danych.
 
2. Praktyczne wskazówki jak korzystać z danych funkcji:
– storno z okresu zamkniętego,
– przeksięgowanie wpłaty na innego podatnika,
– rozłożenie na raty,
– umorzenie należności,
– przedawnienie należności.
 
3. Praktyczne Zestawienia:
               – wydruk stanu hipotek z odsetkami,
               – wydruk umorzeń / przedawnień,
               – decyzje, druczki, zaświadczenia.

4. Egzekucja w module
              – generowanie upomnień
              – eDoreczenia pisma
              – wydruki rejestru z nowa funkcja Statusów 
              – wydruki zwrotek 
              – wprowadzenie dat odbioru.
5. Blok pytań i odpowiedzi.
 

Prowadzący:

Nasi trenerzy to wieloletni pracownicy i praktycy w obsłudze systemów ERP. Prowadzący partycypują w procesie tworzenia i aktualizacji programów obsługujących Administrację Publiczną i klientów biznesowych. Wiedza przekazywana w trakcie szkolenia jest oparta na doświadczeniu trenerów
w pracy z konkretnymi modułami. Szkoleniowcy dysponują wiedzą z zakresu przepisów prawa co znacząco ułatwia przekazywanie informacji, nie tylko pod kątem funkcjonalnym systemów.

Jak dokonać zgłoszenia?
Należy wypełnić formularz zgłoszeniowy online dostępny na stronie
www.szkolenia.tensoft.pl lub przesłać faxem pobraną i wypełnioną kartę zgłoszenia.

KONTAKT
Tensoft Sp. z o.o.
ul. Technologiczna 2, 45-839 Opole
Telefon: 77 540 78 40, kom. 602 358 748
Fax: 77 544 60 85
e-mail: szkolenia@tensoft.pl strona: www.szkolenia.tensoft.pl

Podejrzyj regulamin uczestnictwa w szkoleniach
Klauzula informacyjna RODO
Wydrukuj ofertę

Kontrola zaangażowania środków finansowych w module wydatki

Zapraszamy na warsztaty doskonalące wiedzę dla użytkowników systemu AdAS:

Akcja Kontrola zaangażowania środków finansowych w module wydatki

Termin: 18 lutego 2025 r. Czas trwania: 10.00-12.00

Narzędzie: Platforma webinarowa (Kliknij i poznaj szczegóły techniczne)

Cena: 139 zł./1 osobę – zgłoszenia przyjmujemy do 14-02-2025 r. Liczba miejsc jest ograniczona.

DLA KOGO?

– Skarbnicy, Sekretarze, Naczelnicy Wydziałów, Kierownicy Referatów,
– Główni księgowi i pracownicy działów finansowo-księgowych,
– Informatycy.

JAKIE KORZYŚCI?

poznanie możliwości systemu AdAS w zakresie procesów personalnych,
omówienie nowych wzorów,
– poznanie konkretnych przykładów,
– bezpośredni kontakt z projektantami programu,
– możliwość zadawania pytań w trakcie i po webinarze.

PROGRAM:

 1. Rodzaje umów ich parametryzacja:
–  rozlicznie fakturami;
–  typy umów, (zmniejszenia i przeksięgowania zaangażowania);
–  jak ustawiać numerację poszczególnych typów umowy;
–  aktualizacja  numerów z F-K;
–  parametr „Nie wysyłaj zaangażowania do F-K”;
–  parametr „Ustaw  ‘Rozliczono’ po wprowadzeniu wszystkich faktur, bez wysłanego zaang.;
–  parametr Ustaw ‘w realizacji’ dla faktury bez umowy;
–  statusy, ich znaczenie na możliwość wykonywania operacji.
 
2. Wprowadzanie zaangażowania na lata przyszłe.
– wpływ wyboru daty na czynności w systemie.
 
3. Rozliczanie umów i wniosków:
– dokumenty rozliczające;
– parametry wpływające na rozliczenie;
– parametr rozliczania wysyłka do F-K;
– status rozliczony;
– opcja rozlicz;
– domyślne ustawienia VAT-u na fakturach;
– wydruki rozliczeń.
 
4. Faktury bez umowy:
– uproszczona numeracji;
– kopiowanie faktur;
– podpowiadanie treści;
– ustawienie statusu;
– możliwość wysyłki faktur do F-K;
– widok faktur.
 
5. Aneksowanie, edycja umów i wniosków, anulowanie, zmiana statusu.
 
6. Dokumenty zmniejszenia,  przeksięgowania zaangażowania.
 
7. Zmiany w ostatnich aktualizacjach:
– emisja do F-K na różne analityki konta 998, 999;
– data zamknięcia okresów;
– przekroczenia;
– widoczność kolumn;
– aktualizacja numerów F-K;
– numer ewidencyjny;
– rozbudowa filtrowania pozycji;
– możliwość zaznaczania wielu umów, dokumentów i faktur bez umowy i ich zbiorowej wysyłki do modułu FK.
 
8. Wybrane wydruki zestawień.
 

Prowadzący:

Nasi trenerzy to wieloletni pracownicy i praktycy w obsłudze systemów ERP. Prowadzący partycypują w procesie tworzenia i aktualizacji programów obsługujących Administrację Publiczną i klientów biznesowych. Wiedza przekazywana w trakcie szkolenia jest oparta na doświadczeniu trenerów
w pracy z konkretnymi modułami. Szkoleniowcy dysponują wiedzą z zakresu przepisów prawa co znacząco ułatwia przekazywanie informacji, nie tylko pod kątem funkcjonalnym systemów.

Jak dokonać zgłoszenia?
Należy wypełnić formularz zgłoszeniowy online dostępny na stronie
www.szkolenia.tensoft.pl lub przesłać faxem pobraną i wypełnioną kartę zgłoszenia.

KONTAKT
Tensoft Sp. z o.o.
ul. Technologiczna 2, 45-839 Opole
Telefon: 77 540 78 40, kom. 602 358 748
Fax: 77 544 60 85
e-mail: szkolenia@tensoft.pl strona: www.szkolenia.tensoft.pl

Podejrzyj regulamin uczestnictwa w szkoleniach
Klauzula informacyjna RODO
Wydrukuj ofertę

Akcja PIT 2024 i funkcjonalności modułu KIP

Zapraszamy na warsztaty doskonalące wiedzę dla użytkowników systemu AdAS:

Akcja PIT 2024 i funkcjonalności modułu KIP

Termin: 15 stycznia 2025 r. Czas trwania: 10.00-12.00

Narzędzie: Platforma webinarowa (Kliknij i poznaj szczegóły techniczne)

Cena: 139 zł./1 osobę – zgłoszenia przyjmujemy do 13-01-2025 r. Liczba miejsc jest ograniczona.

DLA KOGO?

– pracownicy kadr i płac, działów personalnych,
– Sekretarze, Naczelnicy wydziałów organizacyjnych.

JAKIE KORZYŚCI?

poznanie możliwości systemu AdAS w zakresie procesów personalnych,
omówienie nowych wzorów,
– poznanie konkretnych przykładów,
– bezpośredni kontakt z projektantami programu,
– możliwość zadawania pytań w trakcie i po webinarze.

PROGRAM:

 1.Generowanie i wysyłka PIT:
Konfiguracja – omówienie nowych grup, dodawanie składników do grup. Dodawanie pojedynczych składników do konfiguracji,
Dane kadrowe – omówienie co potrzeba do prawidłowego wygenerowania PiTów,
Kartoteka dochodowa – czynności do wykonania przed generacją PiTów,
Generowanie PITów – indywidualne i zbiorcze,
Poprawianie / uzupełnianie danych – edycja wygenerowanych PiTów.
2.Nowe wzory PITów:
PIT-11 (wersja 29),
PIT-8AR (13),
PIT-R,
PIT-4R (13).
3.Praca na module KiP:
Nowe funkcjonalności związane z KiP,
Nowe parametry systemowe na rok 2024 (zmiana płacy minimalnej, minimalne wynagrodzenie nauczycieli),
Elementy które sprawiają najwięcej problemów Użytkownikom,
Najczęstsze problemy – analiza zgłoszeń,
Przydatne funkcjonalności – odświeżenie wiedzy Użytkownikom.
4.Trzynastka – konfiguracja i generowanie dodatkowego wynagrodzenia rocznego:
Konfiguracja składników wchodzących do „trzynastki” wyliczonej i uzupełnionej,
Nieobecności które wpływają na obniżenie wyliczonej kwoty.
5.Zmiany w systemie KiP nad którymi pracujemy:
Nowe umowy o pracę – przebudowa systemu.
6.Moduł e-pracownik:
Rejestracja czasu pracy w module epracownik,
Podgląd składników wynagrodzenia (paski),
Wygenerowane PiTy w module epracownik,
Wnioski o urlop oraz pracę zdalną,
Dostępne funkcjonalności dla kadry zarządzającej.
7.Blok pytań i odpowiedzi.

Prowadzący:

Nasi trenerzy to wieloletni pracownicy i praktycy w obsłudze systemów ERP. Prowadzący partycypują w procesie tworzenia i aktualizacji programów obsługujących Administrację Publiczną i klientów biznesowych. Wiedza przekazywana w trakcie szkolenia jest oparta na doświadczeniu trenerów
w pracy z konkretnymi modułami. Szkoleniowcy dysponują wiedzą z zakresu przepisów prawa co znacząco ułatwia przekazywanie informacji, nie tylko pod kątem funkcjonalnym systemów.

Jak dokonać zgłoszenia?
Należy wypełnić formularz zgłoszeniowy online dostępny na stronie
www.szkolenia.tensoft.pl lub przesłać faxem pobraną i wypełnioną kartę zgłoszenia.

KONTAKT
Tensoft Sp. z o.o.
ul. Technologiczna 2, 45-839 Opole
Telefon: 77 540 78 40, kom. 602 358 748
Fax: 77 544 60 85
e-mail: szkolenia@tensoft.pl strona: www.szkolenia.tensoft.pl

Podejrzyj regulamin uczestnictwa w szkoleniach
Klauzula informacyjna RODO
Wydrukuj ofertę

Moduł Podatki na 2025 – akcja wymiar, eDoręczenia, integracje i usprawnienia

Zapraszamy na warsztaty doskonalące dla użytkowników systemu AdAS:

Moduł Podatki na 2025 –  akcja wymiar, eDoręczenia, integracje i usprawnienia

Termin: 14 stycznia 2025 r. Czas trwania: 10:00-12:00

Narzędzie: Platforma webinarowa (Kliknij i poznaj szczegóły techniczne)

Cena: *139,00 zł./1 osobę – zgłoszenia przyjmujemy do 9-01-2025 r. Liczba miejsc jest ograniczona. Opłata jest pobierana na pokrycie kosztów administracyjnych szkolenia.

DLA KOGO?
– osoby odpowiedzialne za wystawianie decyzji wymiarowych,
– pracownicy działu podatków i opłat lokalnych.

PROGRAM
1. Kreator przygotowania nowego roku podatkowego.
2. Hurtowe wystawianie decyzji wymiarowych.
3. eDoręczenia:
a) co to takiego i jak skonfigurować,
b) weryfikacja adresu,
c) wysyłka do podatnika na adres eDoręczenia.
4. Masowe drukowanie decyzji wymiarowych – dobre praktyki:
a) drukowanie nakazów wg. adresów,
b) drukowanie nakazów dla osób z gminy i spoza gminy,
c) drukowanie potwierdzeń odbioru,
d) zastosowania kodów kreskowych i kodów QR.
5. Pobieranie danych z zewnętrznych rejestrów (GML).
6. Formularze deklaracji i informacji.
7. Proces obsługi podatnika w systemie AdAS – rozwiązania klasyczne:
a) wprowadzanie danych, omówienie jakości oraz wspólnych słowników,
b) emisja do Kart kontowych – wskazówki,
c) masowe wprowadzanie daty otrzymania nakazu – rozwiązania systemowe.
8. Proces obsługi podatnika poprzez e-Usługi – usprawnienie obsługi podatników:
a) udostępnienie danych do deklaracji i informacji poprzez e-Obywatel,
b) płatności online.
9. Wymiana doświadczeń użytkowników.
10. Blok pytań i odpowiedzi.

Prowadzący:
Nasi trenerzy to wieloletni pracownicy i praktycy w obsłudze systemów ERP. Prowadzący partycypują w procesie tworzenia i aktualizacji programów obsługujących Administrację Publiczną i klientów biznesowych. Wiedza przekazywana w trakcie szkolenia jest oparta na doświadczeniu trenerów
w pracy z konkretnymi modułami. Szkoleniowcy dysponują wiedzą z zakresu przepisów prawa co znacząco ułatwia przekazywanie informacji, nie tylko pod kątem funkcjonalnym systemów.

Jak dokonać zgłoszenia?
Należy wypełnić formularz zgłoszeniowy online dostępny na stronie
www.szkolenia.tensoft.pl lub przesłać faxem pobraną i wypełnioną kartę zgłoszenia.

KONTAKT
Tensoft Sp. z o.o.
ul. Technologiczna 2, 45-839 Opole
Telefon: 77 540 78 40, kom. 602 358 748
Fax: 77 544 60 85
e-mail: szkolenia@tensoft.pl strona: www.szkolenia.tensoft.pl

Podejrzyj regulamin uczestnictwa w szkoleniach
Klauzula informacyjna RODO
Wydrukuj ofertę

Akcja PIT 2024 i funkcjonalności modułu KIP

Zapraszamy na warsztaty doskonalące wiedzę dla użytkowników systemu AdAS:

Akcja PIT 2024 i funkcjonalności modułu KIP

Termin: 18 grudnia 2024 r. Czas trwania: 10.00-12.00

Narzędzie: Platforma webinarowa (Kliknij i poznaj szczegóły techniczne)

Cena: 139 zł./1 osobę – zgłoszenia przyjmujemy do 16-12-2024 r. Liczba miejsc jest ograniczona.

DLA KOGO?

– pracownicy kadr i płac, działów personalnych,
– Sekretarze, Naczelnicy wydziałów organizacyjnych.

JAKIE KORZYŚCI?

poznanie możliwości systemu AdAS w zakresie procesów personalnych,
omówienie nowych wzorów,
– poznanie konkretnych przykładów,
– bezpośredni kontakt z projektantami programu,
– możliwość zadawania pytań w trakcie i po webinarze.

PROGRAM:

 1.Generowanie i wysyłka PIT:
Konfiguracja – omówienie nowych grup, dodawanie składników do grup. Dodawanie pojedynczych składników do konfiguracji,
Dane kadrowe – omówienie co potrzeba do prawidłowego wygenerowania PiTów,
Kartoteka dochodowa – czynności do wykonania przed generacją PiTów,
Generowanie PITów – indywidualne i zbiorcze,
Poprawianie / uzupełnianie danych – edycja wygenerowanych PiTów.
2.Nowe wzory PITów:
PIT-11 (wersja 29),
PIT-8AR (13),
PIT-R,
PIT-4R (13).
3.Praca na module KiP:
Nowe funkcjonalności związane z KiP,
Nowe parametry systemowe na rok 2024 (zmiana płacy minimalnej, minimalne wynagrodzenie nauczycieli),
Elementy które sprawiają najwięcej problemów Użytkownikom,
Najczęstsze problemy – analiza zgłoszeń,
Przydatne funkcjonalności – odświeżenie wiedzy Użytkownikom.
4.Trzynastka – konfiguracja i generowanie dodatkowego wynagrodzenia rocznego:
Konfiguracja składników wchodzących do „trzynastki” wyliczonej i uzupełnionej,
Nieobecności które wpływają na obniżenie wyliczonej kwoty.
5.Zmiany w systemie KiP nad którymi pracujemy:
Nowe umowy o pracę – przebudowa systemu.
6.Moduł e-pracownik:
Rejestracja czasu pracy w module epracownik,
Podgląd składników wynagrodzenia (paski),
Wygenerowane PiTy w module epracownik,
Wnioski o urlop oraz pracę zdalną,
Dostępne funkcjonalności dla kadry zarządzającej.
7.Blok pytań i odpowiedzi.

Prowadzący:

Nasi trenerzy to wieloletni pracownicy i praktycy w obsłudze systemów ERP. Prowadzący partycypują w procesie tworzenia i aktualizacji programów obsługujących Administrację Publiczną i klientów biznesowych. Wiedza przekazywana w trakcie szkolenia jest oparta na doświadczeniu trenerów
w pracy z konkretnymi modułami. Szkoleniowcy dysponują wiedzą z zakresu przepisów prawa co znacząco ułatwia przekazywanie informacji, nie tylko pod kątem funkcjonalnym systemów.

Jak dokonać zgłoszenia?
Należy wypełnić formularz zgłoszeniowy online dostępny na stronie
www.szkolenia.tensoft.pl lub przesłać faxem pobraną i wypełnioną kartę zgłoszenia.

KONTAKT
Tensoft Sp. z o.o.
ul. Technologiczna 2, 45-839 Opole
Telefon: 77 540 78 40, kom. 602 358 748
Fax: 77 544 60 85
e-mail: szkolenia@tensoft.pl strona: www.szkolenia.tensoft.pl

Podejrzyj regulamin uczestnictwa w szkoleniach
Klauzula informacyjna RODO
Wydrukuj ofertę