Podatki w praktyce. Kluczowe aspekty i rozwiązania.

Zapraszamy na warsztaty doskonalące wiedzę dla użytkowników systemu AdAS:

Podatki w praktyce. Kluczowe aspekty i rozwiązania.

Termin: 01 sierpnia 2024 r. Czas trwania: 10.00-12.00

Narzędzie: Platforma webinarowa (Kliknij i poznaj szczegóły techniczne)

Cena: *159,00 zł./1 osobę – zgłoszenia przyjmujemy do 25-07-2024 r. Liczba miejsc jest ograniczona. Opłata jest pobierana na pokrycie kosztów administracyjnych szkolenia.

DLA KOGO?

  • Skarbnicy i Naczelnicy Wydziałów Podatków i Opłat Lokalnych,
  • pracownicy merytoryczni odpowiedzialni za naliczanie podatku od nieruchomości.

JAKIE KORZYŚCI?

  • Uporządkowanie dotychczasowej wiedzy w ramach omawianego modułu,
  • Zapoznanie z nowymi możliwościami modułu,
  • Poznanie konkretnych przykładów i omówienie ich na podstawie zgłoszeń Użytkowników,
  • Bezpośredni kontakt z ekspertem i możliwość zadawania pytań w trakcie i po webinarze.

PROGRAM:

1. Wnioski akcyzowe – terminy.
2. Decyzje zmieniające w akcyzie.
3. Sprawozdania akcyzowe.
4. Współpraca z EGiB i konfiguracja połączenia z GML.
5. Ujęcie działek według widoku geodezyjnego.
6. Porównywanie danych podatkowych z EGiB.
7. Konfiguracja deklaracji, informacji podatkowych, dodawanie załączników.
8. Sprzedaż karty z przeniesieniem danych na inną kartę.
9. Sprawozdanie Rb27s oraz skutki obniżenia stawek.
10. Współpraca z obiegiem dokumentów.
11. Blok pytań i odpowiedzi.

Prowadzący:
Nasi trenerzy to wieloletni pracownicy i praktycy w obsłudze systemów ERP. Prowadzący partycypują w procesie tworzenia i aktualizacji programów obsługujących Administrację Publiczną i klientów biznesowych. Wiedza przekazywana w trakcie szkolenia jest oparta na doświadczeniu trenerów w pracy z konkretnymi modułami. Szkoleniowcy dysponują wiedzą z zakresu przepisów prawa co znacząco ułatwia przekazywanie informacji, nie tylko pod kątem funkcjonalnym systemów.

Jak dokonać zgłoszenia?
Należy wypełnić formularz zgłoszeniowy online dostępny na stronie
www.szkolenia.tensoft.pl lub przesłać faxem pobraną i wypełnioną kartę zgłoszenia.

KONTAKT
Tensoft Sp. z o.o.
ul. Technologiczna 2, 45-839 Opole
Telefon: 77 540 78 40, kom. 602 358 748
Fax: 77 544 60 85
e-mail: szkolenia@tensoft.pl strona: www.szkolenia.tensoft.pl

Podejrzyj regulamin uczestnictwa w szkoleniach
Klauzula informacyjna RODO
Wydrukuj ofertę

Efektywne zarządzanie kartami kontowymi. Praktyczne wskazówki i najlepsze praktyki

Zapraszamy na warsztaty doskonalące wiedzę dla użytkowników systemu AdAS:

Efektywne zarządzanie kartami kontowymi. Praktyczne wskazówki i najlepsze praktyki

Termin: 25 czerwca 2024 r. Czas trwania: 10.00-12.00

Narzędzie: Platforma webinarowa (Kliknij i poznaj szczegóły techniczne)

Cena: *159,00 zł./1 osobę – zgłoszenia przyjmujemy do 20-06-2024 r. Liczba miejsc jest ograniczona. Opłata jest pobierana na pokrycie kosztów administracyjnych szkolenia.

DLA KOGO?

  • księgowi i pracownicy zajmujący się księgowością zobowiązań
  • zainteresowani poznaniem modułu i jego funkcjonalności

JAKIE KORZYŚCI?

  • praktyczna wiedza z przydatnych funkcji modułu
  • usprawnienie księgowania należności
  • poznanie nowych możliwości modułu
  • uporządkowanie dotychczasowej wiedzy
  • praca na konkretnych przykładachkontakt z ekspertem i możliwość dzielenia doświadczeń z innymi użytkownikami modułu

PROGRAM:

Obsługa programu – kilka wskazówek ułatwiających prace
-uprawnienia do rodzajów należności 
-szybkie sposoby wyszukiwania kartotek 
wykluczenie z egzekucji 
wydruk hipotek z odsetkami 
zestawienie usuniętych pozycji   
notatnik

Uzgodnienia sprawozdań – dobre praktyki
-uzgodnienie wartości z wymiarem 
-sprawozdania dla należności bez podpodatków  
-sprawozdania dla należności z podpodatkami 
-zamykanie okresów  

Praktyczne wskazówki jak korzystać z funkcji takich jak: 
-przeksięgowania wpłat 
-środki w drodze – uzgodnienie dochodów dla należności Podatkowych 
-storno wpłaty z okresu zamkniętego 
-rozłożenie na raty 
-decyzje druczki zaświadczenia (decyzja o nadpłacie/ZAS-W/druk zarachowania) 

Egzekucja w module: 
-Emisja upomnień 
-Emisja wezwań do zapłaty 
-Emisja TW / eZW 
-Emisja not odsetkowych 
-Emisja SMS 
-Wydruk zwrotek  
-Wydruki rejestrów egzekucji  
-Wprowadzenie dat odbioru 
 
Blok pytań i odpowiedzi 

Prowadzący:
Nasi trenerzy to wieloletni pracownicy i praktycy w obsłudze systemów ERP. Prowadzący partycypują w procesie tworzenia i aktualizacji programów obsługujących Administrację Publiczną i klientów biznesowych. Wiedza przekazywana w trakcie szkolenia jest oparta na doświadczeniu trenerów w pracy z konkretnymi modułami. Szkoleniowcy dysponują wiedzą z zakresu przepisów prawa co znacząco ułatwia przekazywanie informacji, nie tylko pod kątem funkcjonalnym systemów.

Jak dokonać zgłoszenia?
Należy wypełnić formularz zgłoszeniowy online dostępny na stronie
www.szkolenia.tensoft.pl lub przesłać faxem pobraną i wypełnioną kartę zgłoszenia.

KONTAKT
Tensoft Sp. z o.o.
ul. Technologiczna 2, 45-839 Opole
Telefon: 77 540 78 40, kom. 602 358 748
Fax: 77 544 60 85
e-mail: szkolenia@tensoft.pl strona: www.szkolenia.tensoft.pl

Podejrzyj regulamin uczestnictwa w szkoleniach
Klauzula informacyjna RODO
Wydrukuj ofertę

System Finansowo-Księgowy – sprawozdania półroczne i nowe funkcjonalności

Zapraszamy na warsztaty doskonalące wiedzę dla użytkowników systemu AdAS:

System Finansowo-Księgowy – sprawozdania półroczne i nowe funkcjonalności

Termin: 19 czerwca 2024 r. Czas trwania: 10.00-12.00

Narzędzie: Platforma webinarowa (Kliknij i poznaj szczegóły techniczne)

Cena: *159,00 zł./1 osobę – zgłoszenia przyjmujemy do 14-06-2024 r. Liczba miejsc jest ograniczona. Opłata jest pobierana na pokrycie kosztów administracyjnych szkolenia.

DLA KOGO?

  • Skarbnicy i Naczelnicy Wydziałów Finansowo-Budżetowych
  • Użytkownicy modułu FK oraz modułów finansowych zainteresowani zintegrowanym przetwarzaniem danych w urzędzie
  • Główni księgowi i pracownicy działów finansowo-księgowych

JAKIE KORZYŚCI?

  • usprawnienie pracy w module FK
  • zapoznanie z nowymi możliwościami modułów finansowych
  • poznanie praktycznych wskazówek funkcjonowania modułu
  • poznanie konkretnych przykładów i omówienie ich na podstawie zgłoszeń Użytkowników
  • kontakt z ekspertem i możliwość zadawania pytań w trakcie i po webinarze

PROGRAM:

1. Sprawozdania budżetowe – konfiguracja, tworzenie, edycja, funkcje weryfikujące, tworzenie dokumentu ze sprawozdania.
2. Łączenie sprawozdań, import i eksport sprawozdań.
3. Przydatne wydruki.
4. Zarządzanie wydrukami – ustawianie domyślnych, ukrywanie szablonów wydruku.
5. Zamykanie i otwieranie okresów.
6. Nowe funkcjonalności i zmiany:

• kopiowanie dokumentów między latami,
• usuwanie wielu dokumentów jednocześnie,
• nowe pola w planie i realizacji,
• pasek szybkiego dostępu „Moje menu”,
• rejestr pism rozrachunkowych,
• wysyłka pism rozrachunkowych do EZD,
• konfiguracja widoku zaangażowania.
7. Pytania i odpowiedzi.

Prowadzący:
Nasi trenerzy to wieloletni pracownicy i praktycy w obsłudze systemów ERP. Prowadzący partycypują w procesie tworzenia i aktualizacji programów obsługujących Administrację Publiczną i klientów biznesowych. Wiedza przekazywana w trakcie szkolenia jest oparta na doświadczeniu trenerów w pracy z konkretnymi modułami. Szkoleniowcy dysponują wiedzą z zakresu przepisów prawa co znacząco ułatwia przekazywanie informacji, nie tylko pod kątem funkcjonalnym systemów.

Jak dokonać zgłoszenia?
Należy wypełnić formularz zgłoszeniowy online dostępny na stronie
www.szkolenia.tensoft.pl lub przesłać faxem pobraną i wypełnioną kartę zgłoszenia.

KONTAKT
Tensoft Sp. z o.o.
ul. Technologiczna 2, 45-839 Opole
Telefon: 77 540 78 40, kom. 602 358 748
Fax: 77 544 60 85
e-mail: szkolenia@tensoft.pl strona: www.szkolenia.tensoft.pl

Podejrzyj regulamin uczestnictwa w szkoleniach
Klauzula informacyjna RODO
Wydrukuj ofertę

SUMPRO – możliwości i praktyczne wykorzystanie systemu

Zapraszamy na warsztaty doskonalące wiedzę dla Użytkowników systemu SUMPRO:

SUMPRO – możliwości i praktyczne wykorzystanie systemu

Termin: 28 maja 2024 r. Czas trwania: 10:00-12:00

Narzędzie: Platforma webinarowa (Kliknij i poznaj szczegóły techniczne)

Cena: *120,00 zł./1 osobę – zgłoszenia przyjmujemy do 23-05-2024 r. Liczba miejsc jest ograniczona. Opłata jest pobierana na pokrycie kosztów administracyjnych szkolenia.

DLA KOGO?

  • komendanci, strażnicy, informatycy oraz pozostali pracownicy Straży Gminnych i Miejskich.

JAKIE KORZYŚCI:

  • poznanie możliwości systemu SUMPRO,
  • poznanie konkretnych przykładów,
  • bezpośredni kontakt z zespołem wykonawczym po stronie systemu,
  • możliwość zadawania pytań w trakcie i po webinarze.

PROGRAM:

  1. Prezentacja ogólnej architektury i powiązań systemu.
  2. Ustawienia programu – przedstawienie oraz omówienie parametrów modułu jakie możemy zastosować.
  3. Słowniki – przedstawienie oraz omówienie słowników.
  4. Mandaty i Windykacja – Zarządzanie mandatami – przedstawienie procesu automatyzacji od wystawienia mandatu po procesy windykacyjne.
  5. Interwencje i wykroczenia – Rejestracja i zarządzanie interwencjami:
    – Wyjaśnienie procesu dokumentowania interwencji oraz wykroczeń przez strażników.
    – Demonstracja, jak system wspiera strażników w dokumentowaniu przebiegu zdarzeń i postępowaniach sądowych.
  6. Sorty – Zarządzanie wyposażeniem straży:
    – Prezentacja funkcji zarządzania wyposażeniem od radiotelefonów po umundurowanie.
    – Omówienie sposobów monitorowania stanu wyposażenia i przeglądów technicznych.
  7.  Generowanie i zarządzanie raportami.8. Blok pytań i odpowiedzi.

Prowadzący:
Nasi trenerzy to wieloletni pracownicy i praktycy w obsłudze systemów ERP. Prowadzący partycypują w procesie tworzenia i aktualizacji programów obsługujących Administrację Publiczną i klientów biznesowych. Wiedza przekazywana w trakcie szkolenia jest oparta na doświadczeniu trenerów w pracy z konkretnymi modułami. Szkoleniowcy dysponują wiedzą z zakresu przepisów prawa co znacząco ułatwia przekazywanie informacji, nie tylko pod kątem funkcjonalnym systemów.

Jak dokonać zgłoszenia?
Prosimy wypełnić formularz zgłoszeniowy online dostępny na stronie
www.szkolenia.tensoft.pl lub przesłać faxem pobraną i wypełnioną kartę zgłoszenia.

KONTAKT
Tensoft Sp. z o.o.
ul. Technologiczna 2, 45-839 Opole
Telefon: 77 540 78 40, kom. 602 358 748
Fax: 77 544 60 85
e-mail: szkolenia@tensoft.pl strona: www.szkolenia.tensoft.pl

Podejrzyj regulamin uczestnictwa w szkoleniach
Klauzula informacyjna RODO
Wydrukuj ofertę

Kompleksowe rozwiązania w obsłudze kadrowo-płacowej systemu AdAS

Zapraszamy na warsztaty doskonalące wiedzę dla Użytkowników systemu AdAS:

Kompleksowe rozwiązania w obsłudze kadrowo-płacowej systemu AdAS

Termin: 23 maja 2024 r. Czas trwania: 10:00-12:00

Narzędzie: Platforma webinarowa (Kliknij i poznaj szczegóły techniczne)

Cena: *159,00 zł./1 osobę – zgłoszenia przyjmujemy do 20-05-2024 r. Liczba miejsc jest ograniczona. Opłata jest pobierana na pokrycie kosztów administracyjnych szkolenia.

DLA KOGO?

  • pracownicy kadr i płac, działów personalnych,
  • Sekretarze, Naczelnicy wydziałów organizacyjnych.

JAKIE KORZYŚCI:

  • poznanie możliwości systemu AdAS w zakresie procesów personalnych,
  • omówienie nowych wzorów,
  • poznanie konkretnych przykładów,
  • bezpośredni kontakt z projektantami programu,
  • możliwość zadawania pytań w trakcie i po webinarze.

PROGRAM:

  1. Zamykanie starych i tworzenie nowych etatów:
    Omówienie procesów związanych z zamykaniem starych etatów,
    Tworzenie nowych stanowisk pracy,
    – Znaczenie typu umowy (umowa o pracę vs. powołanie) w procesie tworzenia etatów.
  2. Archiwizacja dokumentacji pracowniczej:
    – Standardy i praktyki w archiwizacji dokumentów pracowników odchodzących.
  3. Przeliczenie urlopów przy zmianie stanowiska lub wymiaru pracy:
    Zasady zmiany stanowiska, systemu i czasu pracy,
    Zasady przeliczania dni urlopowych dla pracowników zmieniających stanowisk,
    – Metodyka dostosowania urlopów przy zmianie wymiaru czasu pracy.
  4. Ewidencja czasu pracy i zarządzanie nadgodzinami:
    Procedury dokumentowania okresów rozliczeniowych i rocznych,
    Prowadzenie ewidencji nadgodzin oraz wyjść prywatnych,
    – Integracja danych z systemem ewidencji czasu pracy.
  5. Okresowa Ocena Pracownika – zastosowanie modułu.
  6. Moduł epracownik:
    Rejestracja czasu pracy i jej monitoring w module epracownik,
    Podgląd składników wynagrodzenia i dostęp do elektronicznych pasków płac,
    Pobieranie formularzy PIT przez system epracownik,
    Proces składania wniosków o urlop i pracę zdalną przez moduł,
    – Funkcje dostępne dla kadry zarządzającej w module epracownik.
  7. Sesja pytań i odpowiedzi.

Prowadzący:
Nasi trenerzy to wieloletni pracownicy i praktycy w obsłudze systemów ERP. Prowadzący partycypują w procesie tworzenia i aktualizacji programów obsługujących Administrację Publiczną i klientów biznesowych. Wiedza przekazywana w trakcie szkolenia jest oparta na doświadczeniu trenerów w pracy z konkretnymi modułami. Szkoleniowcy dysponują wiedzą z zakresu przepisów prawa co znacząco ułatwia przekazywanie informacji, nie tylko pod kątem funkcjonalnym systemów.

Jak dokonać zgłoszenia?
Prosimy wypełnić formularz zgłoszeniowy online dostępny na stronie
www.szkolenia.tensoft.pl lub przesłać faxem pobraną i wypełnioną kartę zgłoszenia.

KONTAKT
Tensoft Sp. z o.o.
ul. Technologiczna 2, 45-839 Opole
Telefon: 77 540 78 40, kom. 602 358 748
Fax: 77 544 60 85
e-mail: szkolenia@tensoft.pl strona: www.szkolenia.tensoft.pl

Podejrzyj regulamin uczestnictwa w szkoleniach
Klauzula informacyjna RODO
Wydrukuj ofertę

Moduł Ewidencja i Kontrola Wydatków- szkolenie doskonalące dla użytkowników.

Zapraszamy na warsztaty doskonalące wiedzę dla Użytkowników systemu AdAS:

Moduł Ewidencja i Kontrola Wydatków- szkolenie doskonalące dla użytkowników.

Termin: 24 kwietnia 2024 r. Czas trwania: 10:00-12:00

Narzędzie: Platforma webinarowa (Kliknij i poznaj szczegóły techniczne)

Cena: *159,00 zł./1 osobę – zgłoszenia przyjmujemy do 19-04-2024 r. Liczba miejsc jest ograniczona. Opłata jest pobierana na pokrycie kosztów administracyjnych szkolenia.

DLA KOGO?

  • Skarbnicy, Sekretarze, Naczelnicy Wydziałów, Kierownicy Referatów,
  • Główni księgowi i pracownicy działów finansowo-księgowych,
  • Informatycy.

JAKIE KORZYŚCI:

  • możliwości zastosowania modułu w organizacji pracy urzędu,
  • uporządkowanie dotychczasowej wiedzy w ramach omawianego modułu,
  • poznanie konkretnych przykładów,
  • bezpośredni kontakt z ekspertem,
  • możliwość zadawania pytań w trakcie i po webinarze.

PROGRAM:

 1. Rodzaje umów ich parametryzacja:
– numeracja,
– rozlicznie fakturami,
– rozliczanie bez wysyłania zaangażowania.

2. Wprowadzanie zaangażowania na lata przyszłe.

3. Rozliczanie umów i wniosków:
– dokumenty rozliczające,
– parametry wpływające na rozliczenie,
– parametr rozliczania wysyłka do F-K,
– status rozliczony,
– opcja rozlicz,  
– domyślne ustawienia VAT-u na fakturach,
– wydruki rozliczeń.

4. Faktury bez umowy: 
– uproszczona numeracji,
– kopiowanie faktur,
– podpowiadanie treści,
– ustawienie statusu,
– możliwość wysyłki faktur do F-K,
– widok faktur.

5. Aneksowanie, edycja umów i wniosków, anulowanie, zmiana statusu.


6. Dokumenty zmniejszenia,  przeksięgowania zaangażowania.

7. Zmiany w ostatnich aktualizacjach:
– emisja do F-K na różne analityki konta 998,
– data zamknięcia okresów, 
– przekroczenia,
– widoczność kolumn.

8. Omówienie dostępnych w programie wydruków oraz zestawień.

9. Blok pytań i odpowiedzi.

Prowadzący:
Nasi trenerzy to wieloletni pracownicy i praktycy w obsłudze systemów ERP. Prowadzący partycypują w procesie tworzenia i aktualizacji programów obsługujących Administrację Publiczną i klientów biznesowych. Wiedza przekazywana w trakcie szkolenia jest oparta na doświadczeniu trenerów w pracy z konkretnymi modułami. Szkoleniowcy dysponują wiedzą z zakresu przepisów prawa co znacząco ułatwia przekazywanie informacji, nie tylko pod kątem funkcjonalnym systemów.

Jak dokonać zgłoszenia?
Prosimy wypełnić formularz zgłoszeniowy online dostępny na stronie
www.szkolenia.tensoft.pl lub przesłać faxem pobraną i wypełnioną kartę zgłoszenia.

KONTAKT
Tensoft Sp. z o.o.
ul. Technologiczna 2, 45-839 Opole
Telefon: 77 540 78 40, kom. 602 358 748
Fax: 77 544 60 85
e-mail: szkolenia@tensoft.pl strona: www.szkolenia.tensoft.pl

Podejrzyj regulamin uczestnictwa w szkoleniach
Klauzula informacyjna RODO
Wydrukuj ofertę

Karty kontowe – sprawozdania, EZW i praktyczne wskazówki

Zapraszamy na warsztaty doskonalące wiedzę dla Użytkowników systemu AdAS:

Karty kontowe – sprawozdania, EZW i praktyczne wskazówki

Termin: 26 marca 2024 r. Czas trwania: 10:00-12:00

Narzędzie: Platforma webinarowa (Kliknij i poznaj szczegóły techniczne)

Cena: *120,00 zł./1 osobę – zgłoszenia przyjmujemy do 21-03-2024 r. Liczba miejsc jest ograniczona. Opłata jest pobierana na pokrycie kosztów administracyjnych szkolenia.

DLA KOGO?

  • księgowi i pracownicy zajmujący się księgowością zobowiązań
  • zainteresowani poznaniem modułu i jego funkcjonalności

JAKIE KORZYŚCI:

  • praktyczna wiedza z przydatnych funkcji modułu
  • usprawnienie księgowania należności
  • poznanie nowych możliwości modułu
  • uporządkowanie dotychczasowej wiedzy
  • praca na konkretnych przykładach
  • kontakt z ekspertem i możliwość zadawania pytań
  • możliwość dzielenia doświadczeń z innymi użytkownikami modułu

PROGRAM:

1. Praktyczne wskazówki jak korzystać z funkcji takich jak:
• środki w drodze – uzgodnienie dochodów,
• storno wpłaty z okresu zamkniętego,
• przeksięgowania wpłat.
2. Jak uzgadniać sprawozdania – dobre praktyki:
• uzgodnienie wartości z wymiarem,
• sprawozdania dla należności bez podpodatków,
• sprawozdania dla należności z podpodatkami,
• zamykanie okresów.
3. Poznanie najnowszych funkcjonalności:
• eZW – Emisja zawiadomień do Wierzyciela,
• emisja z Karty, • wskazanie wpłaty,
• wydruk Ezw,
• nowy sposób generowania Sprawozdania Rb27s.
4. Odświeżenie wiedzy na temat przydatnych funkcji:
• szybkie sposoby wyszukiwania kartotek,
• księgowanie nadpłat,
• zestawienie usuniętych pozycji .
5. Blok pytań i odpowiedzi.

Prowadzący:
Nasi trenerzy to wieloletni pracownicy i praktycy w obsłudze systemów ERP. Prowadzący partycypują w procesie tworzenia i aktualizacji programów obsługujących Administrację Publiczną i klientów biznesowych. Wiedza przekazywana w trakcie szkolenia jest oparta na doświadczeniu trenerów w pracy z konkretnymi modułami. Szkoleniowcy dysponują wiedzą z zakresu przepisów prawa co znacząco ułatwia przekazywanie informacji, nie tylko pod kątem funkcjonalnym systemów.

Jak dokonać zgłoszenia?
Prosimy wypełnić formularz zgłoszeniowy online dostępny na stronie
www.szkolenia.tensoft.pl lub przesłać faxem pobraną i wypełnioną kartę zgłoszenia.

KONTAKT
Tensoft Sp. z o.o.
ul. Technologiczna 2, 45-839 Opole
Telefon: 77 540 78 40, kom. 602 358 748
Fax: 77 544 60 85
e-mail: szkolenia@tensoft.pl strona: www.szkolenia.tensoft.pl

Podejrzyj regulamin uczestnictwa w szkoleniach
Klauzula informacyjna RODO
Wydrukuj ofertę

FK – praktyka i sprawozdania

Zapraszamy na warsztaty doskonalące wiedzę dla użytkowników systemu AdAS:

FKpraktyka i sprawozdania

Termin: 19 marca 2024 r. Czas trwania: 10.00-12.00

Narzędzie: Platforma webinarowa (Kliknij i poznaj szczegóły techniczne)

Cena: *120,00 zł./1 osobę – zgłoszenia przyjmujemy do 14-03-2024 r. Liczba miejsc jest ograniczona. Opłata jest pobierana na pokrycie kosztów administracyjnych szkolenia.

DLA KOGO?

  • Skarbnicy i Naczelnicy Wydziałów Finansowo-Budżetowych
  • Użytkownicy modułu FK oraz modułów finansowych zainteresowani zintegrowanym przetwarzaniem danych w urzędzie
  • Główni księgowi i pracownicy działów finansowo-księgowych

JAKIE KORZYŚCI?

  • usprawnienie pracy w module FK
  • zapoznanie z nowymi możliwościami modułów finansowych
  • poznanie praktycznych wskazówek funkcjonowania modułu
  • poznanie konkretnych przykładów i omówienie ich na podstawie zgłoszeń Użytkowników
  • kontakt z ekspertem i możliwość zadawania pytań w trakcie i po webinarze

PROGRAM:

1) Automatyczne operacje programu – odświeżenie wiedzy na temat przydatnych funkcji:
– Zagadnienia zawiązane z konfiguracją sprawozdań,
– Generowanie sprawozdań ich agregacja, łączenie i grupowanie,
– Księgowanie sprawozdań, wykorzystanie szablonów,
– Księgowanie uchwał na konta,
– Szablony księgowań, kopiowanie dokumentów, kopiowanie dekretów,
– Przenoszenie obrotów konta,
– Możliwość zaznaczenia i usuwania wielu dekretów jednocześnie,
– Przypomnienie zasad zamknięcia poprzedniego roku.
2) Najnowsze funkcjonalności programu:
– Parametryzacja prezentacji zaangażowania w odniesieniu do planu i realizacji,
– Nowe pola w widoku dokumentów,
– Aktualizacja słownika działu, rozdziału, paragrafu, źródeł finasowania,
– Zmiany w zestawieniach i wydrukach.
3) Omówienie najczęstszych zgłoszeń Użytkowników dotyczących działania programu:
– Funkcja przeliczania kwot,
– Numeracja dokumentów,
– Aktualizacja słownika klasyfikacji dla kont z planem finansowym,
– Komunikaty związane z aktualizacją modułów.
4) Blok pytań i odpowiedzi.

Prowadzący:
Nasi trenerzy to wieloletni pracownicy i praktycy w obsłudze systemów ERP. Prowadzący partycypują w procesie tworzenia i aktualizacji programów obsługujących Administrację Publiczną i klientów biznesowych. Wiedza przekazywana w trakcie szkolenia jest oparta na doświadczeniu trenerów w pracy z konkretnymi modułami. Szkoleniowcy dysponują wiedzą z zakresu przepisów prawa co znacząco ułatwia przekazywanie informacji, nie tylko pod kątem funkcjonalnym systemów.

Jak dokonać zgłoszenia?
Należy wypełnić formularz zgłoszeniowy online dostępny na stronie
www.szkolenia.tensoft.pl lub przesłać faxem pobraną i wypełnioną kartę zgłoszenia.

KONTAKT
Tensoft Sp. z o.o.
ul. Technologiczna 2, 45-839 Opole
Telefon: 77 540 78 40, kom. 602 358 748
Fax: 77 544 60 85
e-mail: szkolenia@tensoft.pl strona: www.szkolenia.tensoft.pl

Podejrzyj regulamin uczestnictwa w szkoleniach
Klauzula informacyjna RODO
Wydrukuj ofertę

Majątek Trwały – optymalizacja pracy w module

Zapraszamy na warsztaty doskonalące wiedzę dla użytkowników systemu AdAS:

Majątek Trwały – optymalizacja pracy w module

Termin: 12 marca 2024 r. Czas trwania: 10.00-12.00

Narzędzie: Platforma webinarowa (Kliknij i poznaj szczegóły techniczne)

Cena: *120,00 zł./1 osobę – zgłoszenia przyjmujemy do 07-03-2024 r. Liczba miejsc jest ograniczona. Opłata jest pobierana na pokrycie kosztów administracyjnych szkolenia.

DLA KOGO?

  • Skarbnicy i Naczelnicy Wydziałów Finansowo-Budżetowych
  • Główni księgowi i pracownicy działów finansowo-księgowych,
  • Pracownicy odpowiedzialni za inwentaryzację.

JAKIE KORZYŚCI?

  • usprawnienie pracy w module Majątek Trwały,
  • uporządkowanie dotychczasowej wiedzy w ramach omawianego modułu,
  • bezpośredni kontakt z ekspertem,
  • możliwość zadawania pytań w trakcie i po webinarze.

PROGRAM:

1. Najnowsze funkcjonalności:
– oznaczanie pozycji grupy „0” jak wieczystego użytkowania,
– prowadzenie ewidencji „środki w budowie” inwestycje,
– oznaczenie pozycji jak użyczone,
– operacje masowe (LT, PTS, PPT)– drukowanie dokumentów potwierdzających,
– powielanie zapisów,
– dokumenty zewnętrzne.
2. Oznaczanie poszczególnych pozycji dodatkowymi atrybutami:
– wyszukiwanie po atrybutach.
3. Parametry filtrowania widoku środków, zakres drukowania:
– wyszukiwanie inne (filtr, warianty szukania) – wykazywanie umorzenia (ekran, wydruk) na koniec lub na wskazany dzień – parametry.
4. Zestawienie na potrzeby sprawozdań finansowych kończących rok:
– sprawozdanie SG-01 (a opcja spr. fin.).
5. Porządkowanie słowników wydziałów, miejsc i osób:
– masowe przenoszenie (wydziały, miejsca).
6. Zakładanie inwentaryzacji, parametry tworzonych spisów.
7. Pytania i odpowiedzi.

Prowadzący:
Nasi trenerzy to wieloletni pracownicy i praktycy w obsłudze systemów ERP. Prowadzący partycypują w procesie tworzenia i aktualizacji programów obsługujących Administrację Publiczną i klientów biznesowych. Wiedza przekazywana w trakcie szkolenia jest oparta na doświadczeniu trenerów w pracy z konkretnymi modułami. Szkoleniowcy dysponują wiedzą z zakresu przepisów prawa co znacząco ułatwia przekazywanie informacji, nie tylko pod kątem funkcjonalnym systemów.

Jak dokonać zgłoszenia?
Należy wypełnić formularz zgłoszeniowy online dostępny na stronie
www.szkolenia.tensoft.pl lub przesłać faxem pobraną i wypełnioną kartę zgłoszenia.

KONTAKT
Tensoft Sp. z o.o.
ul. Technologiczna 2, 45-839 Opole
Telefon: 77 540 78 40, kom. 602 358 748
Fax: 77 544 60 85
e-mail: szkolenia@tensoft.pl strona: www.szkolenia.tensoft.pl

Podejrzyj regulamin uczestnictwa w szkoleniach
Klauzula informacyjna RODO
Wydrukuj ofertę

Mieszkańcy – przygotowanie wyborów do Rad Dzielnic i Rad Sołeckich oraz praktyka pracy w module

Zapraszamy na warsztaty doskonalące wiedzę dla użytkowników systemu AdAS:

Mieszkańcy – przygotowanie wyborów do Rad Dzielnic i Rad Sołeckich oraz praktyka pracy w module

Termin: 5 marca 2024 r. Czas trwania: 10.00-12.00

Narzędzie: Platforma webinarowa (Kliknij i poznaj szczegóły techniczne)

Cena: *120,00 zł./1 osobę – zgłoszenia przyjmujemy do 29-02-2024 r. Liczba miejsc jest ograniczona. Opłata jest pobierana na pokrycie kosztów administracyjnych szkolenia.

DLA KOGO?

  • Skarbnicy i Naczelnicy Wydziałów Finansowo-Budżetowych
  • użytkownicy modułu Mieszkańcy,
  • pracownicy jst zajmujący się ewidencją ludności
  • Sekretarze, Naczelnicy Wydziałów Spraw Obywatelskich,
  • osoby odpowiedzialne za porządkowanie danych mieszkańców.

JAKIE KORZYŚCI?

  • usprawnienie pracy w module Mieszkańcy,
  • uporządkowanie dotychczasowej wiedzy w ramach omawianego modułu,
  • bezpośredni kontakt z ekspertem,
  • możliwość zadawania pytań w trakcie i po webinarze.

PROGRAM:

1. Przygotowanie wyborów do Rad Dzielnic i Rad Sołeckich – wariant awaryjny na podstawie pliku XLS z CRW.
2. Wykorzystanie systemu AdAS do kwalifikacji wojskowych.
3. Organizacja obszarów szkolnych, wyborczych i innych oraz ich kontrola.
4. Pobieranie danych ze źródła:
a) terminy,
b) paczki,
c) zastępstwa,
d) kasowanie plików,
e) raporty.
5. Subskrypcja indywidualna.
6. Porządkowanie słowników: miejscowości i ulic.
7. Szablony (menadżer plików):
a) kopiowanie,
b) zmiana nazwy,
c) edycja szablonu.
8. Statystyka wg wieku – parametry.
9. Teryt – moduł współpracujący – słowniki miejscowości i ulic.
10. Zapytania o dane osobowe.
11. Korzyści wynikające z integracji modułu z innymi modułami oraz systemami.

Prowadzący:
Nasi trenerzy to wieloletni pracownicy i praktycy w obsłudze systemów ERP. Prowadzący partycypują w procesie tworzenia i aktualizacji programów obsługujących Administrację Publiczną i klientów biznesowych. Wiedza przekazywana w trakcie szkolenia jest oparta na doświadczeniu trenerów w pracy z konkretnymi modułami. Szkoleniowcy dysponują wiedzą z zakresu przepisów prawa co znacząco ułatwia przekazywanie informacji, nie tylko pod kątem funkcjonalnym systemów.

Jak dokonać zgłoszenia?
Należy wypełnić formularz zgłoszeniowy online dostępny na stronie
www.szkolenia.tensoft.pl lub przesłać faxem pobraną i wypełnioną kartę zgłoszenia.

KONTAKT
Tensoft Sp. z o.o.
ul. Technologiczna 2, 45-839 Opole
Telefon: 77 540 78 40, kom. 602 358 748
Fax: 77 544 60 85
e-mail: szkolenia@tensoft.pl strona: www.szkolenia.tensoft.pl

Podejrzyj regulamin uczestnictwa w szkoleniach
Klauzula informacyjna RODO
Wydrukuj ofertę