Zapraszamy na warsztaty doskonalące wiedzę dla użytkowników systemu AdAS:
Przygotowanie do zamknięcia roku w module finansowo-księgowym
Termin: 27 listopada 2024 r. Czas trwania: 10.00-12.00
Narzędzie: Platforma webinarowa (Kliknij i poznaj szczegóły techniczne)
Cena: *139,00 zł./1 osobę – zgłoszenia przyjmujemy do 25-11-2024 r. Liczba miejsc jest ograniczona. Opłata jest pobierana na pokrycie kosztów administracyjnych szkolenia.
DLA KOGO?
- Użytkownicy modułu FK oraz modułów finansowych zainteresowani zintegrowanym przetwarzaniem
- danych w urzędzie
- Skarbnicy i Naczelnicy Wydziałów Finansowo-Budżetowych
- Główni księgowi i pracownicy działów finansowo-księgowych
JAKIE KORZYŚCI?
- przygotowanie do rozpoczęcia procesu zamykania roku w module
- usprawnienie pracy w module FK
- zapoznanie z nowymi możliwościami modułów finansowych
- poznanie praktycznych wskazówek funkcjonowania modułu
- poznanie konkretnych przykładów i omówienie ich na podstawie zgłoszeń Użytkowników – kontakt z ekspertem i możliwość zadawania pytań w trakcie i po webinarze
PROGRAM: 1. Czynności poprzedzające zamknięcie ksiąg – o czym należy pamiętać? – Sprawdzenie kompletności i poprawności zapisów księgowych, zaksięgowanie dokumentów, przeliczanie uchwał, obrotów i wykonania, zamykanie okresów. – Powielanie / kopiowanie dokumentów, szablony księgowania dekretów, uchwał, sprawozdań. – Uzgodnienie obrotów po przez wydruki na kontach księgi głównej i dziennikach oraz uzgodnienie ewidencji syntetycznej z ewidencją analityczną, zamknięcie okresów 2. Funkcje weryfikujące poprawności zapisów w księgach rachunkowych: – Uzgodnienie stanu zobowiązań, wiązanie rozrachunków, wydruki sprawdzające 3. Przeksięgowanie i księgowanie – jak wykonać przeksięgowania? – Autodekrety, wg dziennika, wg szablonu. 4. Wydruki (zestawienie obrotów i sald): – Zestawienie obrotów i sald, plan i realizacja, dziennika, kartoteki finansowej. 5. Konfiguracja i tworzenie bilansu, rachunku zysków i strat oraz funduszu: Konfiguracja szablonów, wczytanie nowych, ich poprawa, tworzenie bilansu, agregacja. 6. Generowanie tabel na przyszły rok: – Przepisywanie i uzupełnianie planów kont poprzez otwarcie okresów na roku 2025. – Przenoszenie szablonów. – Uzupełnianie słownika klasyfikacji 7. Operacje związane z generowaniem bilansu otwarcia i zamknięcia: – Parametry bilansu otwarcia, zamknięcie nie przepisywane konta – parametr pomijania, tworzenie BO w dzienników. 8. Księgowanie równolegle nowego i starego roku, generowanie i modyfikacja. 9. Zamykanie okresów i archiwizacja, (ewentualnie wydruk z datą zamknięcia). 10. Nowe funkcjonalności. 11. Pytania i odpowiedzi. |
Prowadzący:
Nasi trenerzy to wieloletni pracownicy i praktycy w obsłudze systemów ERP. Prowadzący partycypują w procesie tworzenia i aktualizacji programów obsługujących Administrację Publiczną i klientów biznesowych. Wiedza przekazywana w trakcie szkolenia jest oparta na doświadczeniu trenerów w pracy z konkretnymi modułami. Szkoleniowcy dysponują wiedzą z zakresu przepisów prawa co znacząco ułatwia przekazywanie informacji, nie tylko pod kątem funkcjonalnym systemów.
Jak dokonać zgłoszenia?
Należy wypełnić formularz zgłoszeniowy online dostępny na stronie
www.szkolenia.tensoft.pl lub przesłać faxem pobraną i wypełnioną kartę zgłoszenia.
KONTAKT
Tensoft Sp. z o.o.
ul. Technologiczna 2, 45-839 Opole
Telefon: 77 540 78 40, kom. 602 358 748
Fax: 77 544 60 85
e-mail: szkolenia@tensoft.pl strona: www.szkolenia.tensoft.pl
Podejrzyj regulamin uczestnictwa w szkoleniach
Klauzula informacyjna RODO
Wydrukuj ofertę