Zapraszamy na warsztaty doskonalące wiedzę dla użytkowników systemu AdAS:
Akcja Kontrola zaangażowania środków finansowych w module wydatki
Termin: 18 lutego 2025 r. Czas trwania: 10.00-12.00
Narzędzie: Platforma webinarowa (Kliknij i poznaj szczegóły techniczne)
Cena: 139 zł./1 osobę – zgłoszenia przyjmujemy do 14-02-2025 r. Liczba miejsc jest ograniczona.
DLA KOGO?
– Skarbnicy, Sekretarze, Naczelnicy Wydziałów, Kierownicy Referatów, – Główni księgowi i pracownicy działów finansowo-księgowych, – Informatycy. |
JAKIE KORZYŚCI?
– poznanie możliwości systemu AdAS w zakresie procesów personalnych, – omówienie nowych wzorów, – poznanie konkretnych przykładów, – bezpośredni kontakt z projektantami programu, – możliwość zadawania pytań w trakcie i po webinarze. |
PROGRAM: 1. Rodzaje umów ich parametryzacja: – rozlicznie fakturami; – typy umów, (zmniejszenia i przeksięgowania zaangażowania); – jak ustawiać numerację poszczególnych typów umowy; – aktualizacja numerów z F-K; – parametr „Nie wysyłaj zaangażowania do F-K”; – parametr „Ustaw ‘Rozliczono’ po wprowadzeniu wszystkich faktur, bez wysłanego zaang.; – parametr Ustaw ‘w realizacji’ dla faktury bez umowy; – statusy, ich znaczenie na możliwość wykonywania operacji. 2. Wprowadzanie zaangażowania na lata przyszłe. – wpływ wyboru daty na czynności w systemie. 3. Rozliczanie umów i wniosków: – dokumenty rozliczające; – parametry wpływające na rozliczenie; – parametr rozliczania wysyłka do F-K; – status rozliczony; – opcja rozlicz; – domyślne ustawienia VAT-u na fakturach; – wydruki rozliczeń. 4. Faktury bez umowy: – uproszczona numeracji; – kopiowanie faktur; – podpowiadanie treści; – ustawienie statusu; – możliwość wysyłki faktur do F-K; – widok faktur. 5. Aneksowanie, edycja umów i wniosków, anulowanie, zmiana statusu. 6. Dokumenty zmniejszenia, przeksięgowania zaangażowania. 7. Zmiany w ostatnich aktualizacjach: – emisja do F-K na różne analityki konta 998, 999; – data zamknięcia okresów; – przekroczenia; – widoczność kolumn; – aktualizacja numerów F-K; – numer ewidencyjny; – rozbudowa filtrowania pozycji; – możliwość zaznaczania wielu umów, dokumentów i faktur bez umowy i ich zbiorowej wysyłki do modułu FK. 8. Wybrane wydruki zestawień. |
Prowadzący:
Nasi trenerzy to wieloletni pracownicy i praktycy w obsłudze systemów ERP. Prowadzący partycypują w procesie tworzenia i aktualizacji programów obsługujących Administrację Publiczną i klientów biznesowych. Wiedza przekazywana w trakcie szkolenia jest oparta na doświadczeniu trenerów
w pracy z konkretnymi modułami. Szkoleniowcy dysponują wiedzą z zakresu przepisów prawa co znacząco ułatwia przekazywanie informacji, nie tylko pod kątem funkcjonalnym systemów.
Jak dokonać zgłoszenia?
Należy wypełnić formularz zgłoszeniowy online dostępny na stronie
www.szkolenia.tensoft.pl lub przesłać faxem pobraną i wypełnioną kartę zgłoszenia.
KONTAKT
Tensoft Sp. z o.o.
ul. Technologiczna 2, 45-839 Opole
Telefon: 77 540 78 40, kom. 602 358 748
Fax: 77 544 60 85
e-mail: szkolenia@tensoft.pl strona: www.szkolenia.tensoft.pl
Podejrzyj regulamin uczestnictwa w szkoleniach
Klauzula informacyjna RODO
Wydrukuj ofertę