Faktury – nowa struktura JPK – praktyka i najciekawsze funkcje w module

Zapraszamy na warsztaty doskonalące dla użytkowników systemu AdAS:

Faktury – nowa struktura JPK – praktykai najciekawsze funkcje w module 

Termin: 14 października 2020 r. Czas trwania: 10.00-12.00

Narzędzie: Platforma webinarowa (Kliknij i poznaj szczegóły techniczne)

Cena: *89,00 zł./1 osobę – zgłoszenia przyjmujemy do 12-10-2020 r. Liczba miejsc jest ograniczona. Opłata jest pobierana na pokrycie kosztów administracyjnych szkolenia.

DLA KOGO?
– Skarbnicy i Naczelnicy Wydziałów Finansowo-Budżetowych,
– Główni księgowi i pracownicy działów finansowo-księgowych,
– Pracownicy Działów odpowiedzialnych za prawidłowe rozliczanie faktur.

JAKIE KORZYŚCI?
optymalizacja pracy w module Faktury,
uporządkowanie dotychczasowej wiedzy w ramach omawianego modułu,
– poznanie konkretnych przykładów,
– bezpośredni kontakt z ekspertem,
– możliwość zadawania pytań w trakcie i po webinarze.

PROGRAM:
1.   Nowa struktura JPK_V7M. Zmiany w module.
2.   Słownik rodzajów dokumentów, a wymagania w JPK_V7M – realizacja w Fakturach.
3.   Słownik grup towarów wymagany pod JPK_V7M – realizacja w module.
4.   Nomenklatura scalona, czyli kody CN dla towarów oraz wiążąca informacja stawkowa.
5.   Metoda podzielonej płatności – obowiązek wykazywania w części ewidencyjnej nowego JPK.
6.  Księgowanie faktur do modułu FK – klasyfikacja na towarach i dla konta rozrachunkowego z kwotą VAT.
7.  Wysyłka faktur na e-mail.
8.  Korzyści funkcjonalne wynikające z integracji z wybranymi modułami systemu AdAS.
9.  Blok pytań i odpowiedzi.

Prowadzący:
Nasi trenerzy to wieloletni pracownicy i praktycy w obsłudze systemów ERP. Prowadzący partycypują w procesie tworzenia i aktualizacji programów obsługujących Administrację Publiczną i klientów biznesowych. Wiedza przekazywana w trakcie szkolenia jest oparta na doświadczeniu trenerów
w pracy z konkretnymi modułami. Szkoleniowcy dysponują wiedzą z zakresu przepisów prawa co znacząco ułatwia przekazywanie informacji, nie tylko pod kątem funkcjonalnym systemów.

Jak dokonać zgłoszenia?
Należy wypełnić formularz zgłoszeniowy online dostępny na stronie
www.szkolenia.tensoft.pl lub przesłać faxem pobraną i wypełnioną kartę zgłoszenia.

KONTAKT
Tensoft Sp. z o.o.
ul. Technologiczna 2, 45-839 Opole
Telefon: 77 540 78 40, kom. 602 358 748
Fax: 77 544 60 85
e-mail: szkolenia@tensoft.pl strona: www.szkolenia.tensoft.pl

Podejrzyj regulamin uczestnictwa w szkoleniach
Klauzula informacyjna RODO
Wydrukuj ofertę

FK – przepływy danych w modułach finansowych systemu ADAS

Zapraszamy na warsztaty doskonalące dla użytkowników systemu AdAS:

FK – przepływy danych w modułach finansowych systemu ADAS

Termin: 30 września 2020 r. Czas trwania: 10.00-13.00

Narzędzie: Platforma webinarowa (Kliknij i poznaj szczegóły techniczne)

Cena: *89,00 zł./1 osobę – zgłoszenia przyjmujemy do 28-09-2020 r. Liczba miejsc jest ograniczona. Opłata jest pobierana na pokrycie kosztów administracyjnych szkolenia.

DLA KOGO?
– użytkownicy modułu FK oraz modułów finansowych zainteresowani zintegrowanym przetwarzaniem danych  w urzędzie,
– Skarbnicy i Naczelnicy Wydziałów Finansowo-Budżetowych,
– Główni księgowi i pracownicy działów finansowo-księgowych.

JAKIE KORZYŚCI?
usprawnienie pracy w module FK,
– zapoznanie z możliwościami modułów finansowych,
– poznanie konkretnych przykładów,
– bezpośredni kontakt z ekspertem,
– możliwość zadawania pytań w trakcie i po webinarze.

PROGRAM:
1. Przesył wprowadzonej faktury w systemie rejestru faktur do modułu FK:
– ustawienie parametrów przesyłu, dziennika i rodzaju dokumentu a także uzupełnienie słownika towarów klasyfikacją,
– konfiguracja szablonów,
– sposoby wysyłania faktur, edycja wysłanych dokumentów oraz cofanie wysyłki.
2. Emisja raportów kasowych z kasy do modułu FK:
– ustawienie parametrów przesyłu, uzupełnienie słownika należności klasyfikacją,
– konfiguracja szablonów,
– wysyłka raportów do FK, cofanie wysyłki.
3. Emisja danych z modułu kart kontowych do modułu FK:
– konfiguracja wybranych należności do wysyłki po stronie modułu KK,
– konfiguracja szablonów po stronie modułu FK,
– import danych w module FK,
– tworzenie dokumentów w module FK,
– cofanie wysyłki.
4. Przesył listy płac z modułu płace do modułu FK:
–  konfiguracja przesyłu,
– przesył listy płac do FK.
5. Emisja faktur z rejestru faktur do modułu kart kontowych.
6. Powiązania z innymi modułami systemu AdAS (Ewidencja i Kontrola Wydatków, Wyciągi bankowe).
7. Blok pytań i odpowiedzi.

Prowadzący:
Nasi trenerzy to wieloletni pracownicy i praktycy w obsłudze systemów ERP. Prowadzący partycypują w procesie tworzenia i aktualizacji programów obsługujących Administrację Publiczną i klientów biznesowych. Wiedza przekazywana w trakcie szkolenia jest oparta na doświadczeniu trenerów
w pracy z konkretnymi modułami. Szkoleniowcy dysponują wiedzą z zakresu przepisów prawa co znacząco ułatwia przekazywanie informacji, nie tylko pod kątem funkcjonalnym systemów.

Jak dokonać zgłoszenia?
Należy wypełnić formularz zgłoszeniowy online dostępny na stronie
www.szkolenia.tensoft.pl lub przesłać faxem pobraną i wypełnioną kartę zgłoszenia.

KONTAKT
Tensoft Sp. z o.o.
ul. Technologiczna 2, 45-839 Opole
Telefon: 77 540 78 40, kom. 602 358 748
Fax: 77 544 60 85
e-mail: szkolenia@tensoft.pl strona: www.szkolenia.tensoft.pl

Podejrzyj regulamin uczestnictwa w szkoleniach
Klauzula informacyjna RODO
Wydrukuj ofertę

Moduł Faktury – nowa struktura JPK i najciekawsze funkcje

Zapraszamy na warsztaty doskonalące dla użytkowników systemu AdAS:

Moduł Faktury -nowa struktura JPK i najciekawsze funkcje 

Termin: 23 września 2020 r. Czas trwania: 10.00-12.30

Narzędzie: Platforma webinarowa (Kliknij i poznaj szczegóły techniczne)

Cena: *89,00 zł./1 osobę – zgłoszenia przyjmujemy do 21-09-2020 r. Liczba miejsc jest ograniczona. Opłata jest pobierana na pokrycie kosztów administracyjnych szkolenia.

DLA KOGO?
– Skarbnicy i Naczelnicy Wydziałów Finansowo-Budżetowych,
– Główni księgowi i pracownicy działów finansowo-księgowych,
– Pracownicy Działów odpowiedzialnych za prawidłowe rozliczanie faktur.

JAKIE KORZYŚCI?
optymalizacja pracy w module Faktury,
uporządkowanie dotychczasowej wiedzy w ramach omawianego modułu,
– poznanie konkretnych przykładów,
– bezpośredni kontakt z ekspertem,
– możliwość zadawania pytań w trakcie i po webinarze.

PROGRAM:
1.   Nowa struktura JPK_V7M. Zmiany w module.
2.   Słownik rodzajów dokumentów, a wymagania w JPK_V7M – realizacja w Fakturach.
3.   Słownik grup towarów wymagany pod JPK_V7M – realizacja w module.
4.   Nomenklatura scalona, czyli kody CN dla towarów oraz wiążąca informacja stawkowa.
5.   Faktury zaliczkowe jako odrębny typ dokumentu – wymagalność dla JPK_FA od 01.12.2019 r.
6.   Metoda podzielonej płatności – obowiązek wykazywania w części ewidencyjnej nowego JPK.
7.   Likwidacja odwrotnego obciążenia – kiedy pozostaje obowiązek wystawienia faktury na stawkę 00.
8.   Księgowanie faktur do modułu FK – klasyfikacja na towarach i dla konta rozrachunkowego z kwotą VAT.
9.  Wysyłka faktur na e-mail.
10.  Korzyści funkcjonalne wynikające z integracji z wybranymi modułami systemu AdAS.
11.  Blok pytań i odpowiedzi.

Prowadzący:
Nasi trenerzy to wieloletni pracownicy i praktycy w obsłudze systemów ERP. Prowadzący partycypują w procesie tworzenia i aktualizacji programów obsługujących Administrację Publiczną i klientów biznesowych. Wiedza przekazywana w trakcie szkolenia jest oparta na doświadczeniu trenerów
w pracy z konkretnymi modułami. Szkoleniowcy dysponują wiedzą z zakresu przepisów prawa co znacząco ułatwia przekazywanie informacji, nie tylko pod kątem funkcjonalnym systemów.

Jak dokonać zgłoszenia?
Należy wypełnić formularz zgłoszeniowy online dostępny na stronie
www.szkolenia.tensoft.pl lub przesłać faxem pobraną i wypełnioną kartę zgłoszenia.

KONTAKT
Tensoft Sp. z o.o.
ul. Technologiczna 2, 45-839 Opole
Telefon: 77 540 78 40, kom. 602 358 748
Fax: 77 544 60 85
e-mail: szkolenia@tensoft.pl strona: www.szkolenia.tensoft.pl

Podejrzyj regulamin uczestnictwa w szkoleniach
Klauzula informacyjna RODO
Wydrukuj ofertę

Opłaty i gospodarka nieruchomościami – wszystko o module OGN

Zapraszamy na warsztaty doskonalące dla użytkowników systemu AdAS:

Majątek Opłaty i gospodarka nieruchomościami-wszystko o module OGN

Termin: 15 września 2020 r. Czas trwania: 10.00-12.30

Narzędzie: Platforma webinarowa (Kliknij i poznaj szczegóły techniczne)

Cena: *89,00 zł./1 osobę – zgłoszenia przyjmujemy do 10-09-2020 r. Liczba miejsc jest ograniczona. Opłata jest pobierana na pokrycie kosztów administracyjnych szkolenia.

DLA KOGO?
– osoby odpowiedzialne za gospodarkę przestrzenną w urzędach miast i gmin,
– pracownicy naliczający opłaty za nieruchomości na poziomie samorządowym.

JAKIE KORZYŚCI?
optymalizacja pracy w module OGN,
uporządkowanie dotychczasowej wiedzy w ramach omawianego modułu,
– poznanie konkretnych przykładów,
– bezpośredni kontakt z ekspertem,
– możliwość zadawania pytań w trakcie i po webinarze.

PROGRAM:
1. Podziały oraz scalenia działek wraz z porządkowaniem danych po wykonanej operacji.
2. Dopisywanie nowych umów.
3. Wprowadzanie wskaźników waloryzacji oraz naliczanie opłat.
4. Dopisywanie wypowiedzeń użytkowania wieczystego.
5. Emisja faktur oraz faktur korygujących.
6. Emisja należności do Kart Kontowych.
7. Przekształcenia z mocy prawa – wnioski o spłatę jednorazową, przejęcia udziału, zwiększanie oraz zmniejszanie ilości rat, scalenie kart.
8. Wprowadzanie sprzedaży lokalu z gruntem.
9. Integracja z modułem MT – emisja BO oraz zmian na gruntach.
10. Blok pytań i odpowiedzi.

Prowadzący:
Nasi trenerzy to wieloletni pracownicy i praktycy w obsłudze systemów ERP. Prowadzący partycypują w procesie tworzenia i aktualizacji programów obsługujących Administrację Publiczną i klientów biznesowych. Wiedza przekazywana w trakcie szkolenia jest oparta na doświadczeniu trenerów
w pracy z konkretnymi modułami. Szkoleniowcy dysponują wiedzą z zakresu przepisów prawa co znacząco ułatwia przekazywanie informacji, nie tylko pod kątem funkcjonalnym systemów.

Jak dokonać zgłoszenia?
Należy wypełnić formularz zgłoszeniowy online dostępny na stronie
www.szkolenia.tensoft.pl lub przesłać faxem pobraną i wypełnioną kartę zgłoszenia.

KONTAKT
Tensoft Sp. z o.o.
ul. Technologiczna 2, 45-839 Opole
Telefon: 77 540 78 40, kom. 602 358 748
Fax: 77 544 60 85
e-mail: szkolenia@tensoft.pl strona: www.szkolenia.tensoft.pl

Podejrzyj regulamin uczestnictwa w szkoleniach
Klauzula informacyjna RODO
Wydrukuj ofertę

Moduł Odpady – usprawnienia dla użytkowników

Zapraszamy na warsztaty doskonalące dla użytkowników systemu AdAS:

Moduł Odpady – usprawnienia dla użytkowników

Termin: 8 września 2020 r. Czas trwania: 10.00-12.30

Narzędzie: Platforma webinarowa (Kliknij i poznaj szczegóły techniczne)

Cena: *89,00 zł./1 osobę – zgłoszenia przyjmujemy do 04-09-2020 r. Liczba miejsc jest ograniczona. Opłata jest pobierana na pokrycie kosztów administracyjnych szkolenia.

DLA KOGO?
– osoby odpowiedzialne za gospodarkę odpadami w urzędach miast i gmin, związkach samorządowych, zakładach komunalnych i jednostkach organizacyjnych.

JAKIE KORZYŚCI?
optymalizacja pracy w module Odpady,
uporządkowanie dotychczasowej wiedzy w ramach omawianego modułu,
– poznanie konkretnych przykładów,
– bezpośredni kontakt z ekspertem,
– możliwość zadawania pytań w trakcie i po webinarze.

PROGRAM:
1. Najważniejsze funkcje i ich lokalizacja:
– dodawanie nowych kontrahentów,
– dodawanie nowych rodzajów dokumentów wraz z numeracją ,
– wprowadzanie i zmiana składników wraz ze stawkami z podziałem na lokale zamieszkałe i niezamieszkałe,
– wprowadzanie deklaracji wraz z lokalami i składnikami,
– emisja kwot do Kart Kontowych, jak również: rodzaje emisji ze względu na lokale i przedmioty opodatkowania, funkcje powiązane z emisją, zestawienia),
– postępowania i decyzje (kwotowe i bez kwotowe),
– zawiadomienia,
– punkty odbioru,
– zestawienia.
2. Funkcje – najbardziej przydatne i ostatnio dodane:
– ścieżki szybkich dostępów do danych, takich jak kartoteki, lokale, dokumenty,
– omówienie kryteriów wyszukiwania w rejestrze kartotek, rejestrze lokali, rejestrze dokumentów (decyzji, deklaracji, zawiadomień itd.),
– informacja o opłacie,
– z poziomu deklaracji czy kartoteki?
– zakładka Współwłaściciele,
– zakładka Przypis/Odpis,
– funkcje masowe,
– usuwanie dokumentów (edycja numeracji),
– cofanie emisji,
– przypadki.
3. Integracja z pozostałymi modułami:
– Mieszkańcy (pytania o dane osobowe, zmiany adresów kontrahentów z gminy, zmiany adresów kontrahentów z poza gminy),
– Karty Kontowe,
– aplikacje webowe,
– integracja z czytnikami.
4. Najczęstsze problemy użytkowników:
– puste druki,
– problem z zatwierdzaniem deklaracji,
– decyzje,
– dziwne kwoty,
– zmiany stawek,
– zmiana na druku.
5. Blok pytań i odpowiedzi.

Prowadzący:
Nasi trenerzy to wieloletni pracownicy i praktycy w obsłudze systemów ERP. Prowadzący partycypują w procesie tworzenia i aktualizacji programów obsługujących Administrację Publiczną i klientów biznesowych. Wiedza przekazywana w trakcie szkolenia jest oparta na doświadczeniu trenerów
w pracy z konkretnymi modułami. Szkoleniowcy dysponują wiedzą z zakresu przepisów prawa co znacząco ułatwia przekazywanie informacji, nie tylko pod kątem funkcjonalnym systemów.

Jak dokonać zgłoszenia?
Należy wypełnić formularz zgłoszeniowy online dostępny na stronie
www.szkolenia.tensoft.pl lub przesłać faxem pobraną i wypełnioną kartę zgłoszenia.

KONTAKT
Tensoft Sp. z o.o.
ul. Technologiczna 2, 45-839 Opole
Telefon: 77 540 78 40, kom. 602 358 748
Fax: 77 544 60 85
e-mail: szkolenia@tensoft.pl strona: www.szkolenia.tensoft.pl

Podejrzyj regulamin uczestnictwa w szkoleniach
Klauzula informacyjna RODO
Wydrukuj ofertę

Majątek Trwały – optymalizacja pracy w module

Zapraszamy na warsztaty doskonalące dla użytkowników systemu AdAS:

Majątek Trwały – optymalizacja pracy w module 

Termin: 1 lipca 2020 r. Czas trwania: 10.00-12.30

Narzędzie: Platforma webinarowa (Kliknij i poznaj szczegóły techniczne)

Cena: *89,00 zł./1 osobę – zgłoszenia przyjmujemy do 26-06-2020 r. Liczba miejsc jest ograniczona. Opłata jest pobierana na pokrycie kosztów administracyjnych szkolenia.

DLA KOGO?
– Skarbnicy i Naczelnicy Wydziałów Finansowo-Budżetowych,
– Główni księgowi i pracownicy działów finansowo-księgowych,
– pracownicy odpowiedzialni za inwentaryzację, użytkownicy modułu Majątek Trwały.

JAKIE KORZYŚCI?
optymalizacja pracy w module Majątek Trwały,
uporządkowanie dotychczasowej wiedzy w ramach omawianego modułu,
– poznanie konkretnych przykładów,
– bezpośredni kontakt z ekspertem,
– możliwość zadawania pytań w trakcie i po webinarze.

PROGRAM:
1. Słowniki:
– opcje scalania pozycji słownikowych,
– oznaczanie pozycji jako nie aktywnych,
– wybór pozycji aktywnych nieaktywnych podczas drukowania i filtrowania,
– możliwe zastosowanie słownika atrybutów, drukowanie wg atrybutów.
2. Dodatkowe ewidencje ich zastosowanie i obsługa – wyposażenie pracownika, użyczenia.
3. Dokumenty zbiorowe likwidacji, sprzedaży, przekazania, zmiany miejsca i osób.
4. Inwentaryzacja – dodatkowe możliwości wyboru danych do spisu inwentaryzacyjnego.
5. Funkcjonalności ułatwiające edycję i poprawę danych.
6. Sprawozdania do GUS-u i sprawozdanie finansowe.
7. Zarządzanie składnikami kartoteki głównej.
8. Emisja dokumentów do modułu FK – zasady, konfiguracja.
9. Korzyści funkcjonalne wynikające z integracji z wybranymi modułami systemu AdAS.
10. Blok pytań i odpowiedzi.

Prowadzący:
Nasi trenerzy to wieloletni pracownicy i praktycy w obsłudze systemów ERP. Prowadzący partycypują w procesie tworzenia i aktualizacji programów obsługujących Administrację Publiczną i klientów biznesowych. Wiedza przekazywana w trakcie szkolenia jest oparta na doświadczeniu trenerów
w pracy z konkretnymi modułami. Szkoleniowcy dysponują wiedzą z zakresu przepisów prawa co znacząco ułatwia przekazywanie informacji, nie tylko pod kątem funkcjonalnym systemów.

Jak dokonać zgłoszenia?
Należy wypełnić formularz zgłoszeniowy online dostępny na stronie
www.szkolenia.tensoft.pl lub przesłać faxem pobraną i wypełnioną kartę zgłoszenia.

KONTAKT
Tensoft Sp. z o.o.
ul. Technologiczna 2, 45-839 Opole
Telefon: 77 540 78 40, kom. 602 358 748
Fax: 77 544 60 85
e-mail: szkolenia@tensoft.pl strona: www.szkolenia.tensoft.pl

Podejrzyj regulamin uczestnictwa w szkoleniach
Klauzula informacyjna RODO
Wydrukuj ofertę

Moduł Mieszkańcy – Wybory, dobre praktyki, nowości

Zapraszamy na warsztaty doskonalące dla użytkowników systemu AdAS:

Moduł Mieszkańcy – Wybory, dobre praktyki, nowości 

Termin: 10 czerwca 2020 r. Czas trwania: 10.00-12.00

Narzędzie: Platforma webinarowa (Kliknij i poznaj szczegóły techniczne)

Cena: *89,00 zł./1 osobę – zgłoszenia przyjmujemy do 08-06-2020 r. Liczba miejsc jest ograniczona. Opłata jest pobierana na pokrycie kosztów administracyjnych szkolenia.

DLA KOGO?
– Sekretarze, Naczelnicy Wydziałów Spraw Obywatelskich, pracownicy jst zajmujący się ewidencją ludności,
– komisarze wyborczy lub osoby odpowiedzialne za przygotowanie wyborów.

JAKIE KORZYŚCI?
usprawnienie przygotowania wyborów,
uporządkowanie dotychczasowej wiedzy w ramach omawianego modułu,
– poznanie konkretnych przykładów,
– bezpośredni kontakt z ekspertem,
– możliwość zadawania pytań w trakcie i po webinarze.

PROGRAM:
I. Rejestr wyborców:
1. Wyborcy – zakładanie kart.
2. Wydruki – o czym należy pamiętać?
3. Kontrola wydruków i poprawności treści – jak unikać pomyłek.
4. Wszystko o zaświadczeniach dotyczących prawa do głosowania.
5. Widok, wyświetlanie, edycja.
II. Ewidencja ludności – aktualne zagadnienia:
1. Usprawnienia i nowe funkcjonalności w module.
2. Licznik zapytań o dane osobowe.
3. Słowniki-wskazówki dla użytkowników.
4. Korzyści wynikające z integracji modułu z innymi modułami oraz systemami.
5. Przygotowanie wydruków-dobre praktyki.
6. Wczytywanie danych ze Źródła.
III. Blok pytań i odpowiedzi.

Prowadzący:
Nasi trenerzy to wieloletni pracownicy i praktycy w obsłudze systemów ERP. Prowadzący partycypują w procesie tworzenia i aktualizacji programów obsługujących Administrację Publiczną i klientów biznesowych. Wiedza przekazywana w trakcie szkolenia jest oparta na doświadczeniu trenerów
w pracy z konkretnymi modułami. Szkoleniowcy dysponują wiedzą z zakresu przepisów prawa co znacząco ułatwia przekazywanie informacji, nie tylko pod kątem funkcjonalnym systemów.

Jak dokonać zgłoszenia?
Należy wypełnić formularz zgłoszeniowy online dostępny na stronie
www.szkolenia.tensoft.pl lub przesłać faxem pobraną i wypełnioną kartę zgłoszenia.

KONTAKT
Tensoft Sp. z o.o.
ul. Technologiczna 2, 45-839 Opole
Telefon: 77 540 78 40, kom. 602 358 748
Fax: 77 544 60 85
e-mail: szkolenia@tensoft.pl strona: www.szkolenia.tensoft.pl

Podejrzyj regulamin uczestnictwa w szkoleniach
Klauzula informacyjna RODO
Wydrukuj ofertę

Moduł Faktury – JPK_V7M i najnowsze funkcje systemu

Zapraszamy na warsztaty doskonalące dla użytkowników systemu AdAS:

Moduł Faktury. JPK_V7M i najnowsze funkcje systemu 

Termin: 9 czerwca 2020 r. Czas trwania: 10.00-12.00

Narzędzie: Platforma webinarowa (Kliknij i poznaj szczegóły techniczne)

Cena: *89,00 zł./1 osobę – zgłoszenia przyjmujemy do 05-06-2020 r. Liczba miejsc jest ograniczona. Opłata jest pobierana na pokrycie kosztów administracyjnych szkolenia.

DLA KOGO?
– Skarbnicy i Naczelnicy Wydziałów Finansowo-Budżetowych,
– Główni księgowi i pracownicy działów finansowo-księgowych,
– Pracownicy Działów odpowiedzialnych za prawidłowe rozliczanie faktur.

JAKIE KORZYŚCI?
najważniejsze zmiany w module Faktury,
uporządkowanie dotychczasowej wiedzy w ramach omawianego modułu,
– poznanie konkretnych przykładów,
– bezpośredni kontakt z ekspertem,
– możliwość zadawania pytań w trakcie i po webinarze.

PROGRAM:
1.   Nowa struktura JPK_V7M. Zmiany w module.
2.   Słownik rodzajów dokumentów, a wymagania w JPK_V7M – realizacja w Fakturach.
3.   Słownik grup towarów wymagany pod JPK_V7M – realizacja w module.
4.   Nomenklatura scalona, czyli kody CN dla towarów oraz wiążąca informacja stawkowa.
5.   Faktury walutowe – obca waluta w pliku JPK_FA obowiązująca od 01.12.2019 r.
6.   Faktury zaliczkowe jako odrębny typ dokumentu – wymagalność dla JPK_FA od 01.12.2019 r.
7.   Metoda podzielonej płatności – obowiązek wykazywania w części ewidencyjnej nowego JPK.
8.   Likwidacja odwrotnego obciążenia – kiedy pozostaje obowiązek wystawienia faktury na stawkę 00.
9.   Księgowanie faktur do modułu FK – klasyfikacja na towarach i dla konta rozrachunkowego z kwotą VAT.
10.  Wysyłka faktur na e-mail.
11.  Korzyści funkcjonalne wynikające z integracji z wybranymi modułami systemu AdAS.
12.  Blok pytań i odpowiedzi.

Prowadzący:
Nasi trenerzy to wieloletni pracownicy i praktycy w obsłudze systemów ERP. Prowadzący partycypują w procesie tworzenia i aktualizacji programów obsługujących Administrację Publiczną i klientów biznesowych. Wiedza przekazywana w trakcie szkolenia jest oparta na doświadczeniu trenerów
w pracy z konkretnymi modułami. Szkoleniowcy dysponują wiedzą z zakresu przepisów prawa co znacząco ułatwia przekazywanie informacji, nie tylko pod kątem funkcjonalnym systemów.

Jak dokonać zgłoszenia?
Należy wypełnić formularz zgłoszeniowy online dostępny na stronie
www.szkolenia.tensoft.pl lub przesłać faxem pobraną i wypełnioną kartę zgłoszenia.

KONTAKT
Tensoft Sp. z o.o.
ul. Technologiczna 2, 45-839 Opole
Telefon: 77 540 78 40, kom. 602 358 748
Fax: 77 544 60 85
e-mail: szkolenia@tensoft.pl strona: www.szkolenia.tensoft.pl

Podejrzyj regulamin uczestnictwa w szkoleniach
Klauzula informacyjna RODO
Wydrukuj ofertę

Moduł Księgowość Finansowo-Budżetowa. Aktualne zagadnienia – II termin

Zapraszamy na warsztaty doskonalące dla użytkowników systemu AdAS:

Moduł Księgowość Finansowo-Budżetowa. Aktualne zagadnienia.

Termin: 28 maja 2020 r. Czas trwania: 10.00-12.30

Narzędzie: Platforma webinarowa (Kliknij i poznaj szczegóły techniczne)

Cena: *89,00 zł./1 osobę – zgłoszenia przyjmujemy do 26-05-2020 r. Liczba miejsc jest ograniczona. Opłata jest pobierana na pokrycie kosztów administracyjnych szkolenia.

DLA KOGO?
– Skarbnicy i Naczelnicy Wydziałów Finansowo-Budżetowych,
– Główni księgowi i pracownicy działów finansowo-księgowych.

JAKIE KORZYŚCI?
usprawnienie pracy w module FK,
uporządkowanie dotychczasowej wiedzy w ramach omawianego modułu,
– poznanie konkretnych przykładów,
– bezpośredni kontakt z ekspertem,
– możliwość zadawania pytań w trakcie i po webinarze.

PROGRAM:
1. Konfiguracja planu kont wraz z dekretacją na poszczególne rodzaje kont.
2. Schematy księgowań.
3. Kontrahenci, rozrachunki i biała lista.
4. Plany finansowe – do czego służą, jak je wykorzystać.
5. Tworzenie i konfiguracja sprawozdań.
6. Księgowanie sprawozdań różnicowych (wykonania) na konta.
7. Księgowanie uchwał (planu) na konta.
8. Wyszukiwanie informacji na wydrukach.
9. Korzyści funkcjonalne wynikające z integracji z wybranymi modułami systemu AdAS.
10. Blok pytań i odpowiedzi.

Prowadzący:
Nasi trenerzy to wieloletni pracownicy i praktycy w obsłudze systemów ERP. Prowadzący partycypują w procesie tworzenia i aktualizacji programów obsługujących Administrację Publiczną i klientów biznesowych. Wiedza przekazywana w trakcie szkolenia jest oparta na doświadczeniu trenerów
w pracy z konkretnymi modułami. Szkoleniowcy dysponują wiedzą z zakresu przepisów prawa co znacząco ułatwia przekazywanie informacji, nie tylko pod kątem funkcjonalnym systemów.

Jak dokonać zgłoszenia?
Należy wypełnić formularz zgłoszeniowy online dostępny na stronie
www.szkolenia.tensoft.pl lub przesłać faxem pobraną i wypełnioną kartę zgłoszenia.

KONTAKT
Tensoft Sp. z o.o.
ul. Technologiczna 2, 45-839 Opole
Telefon: 77 540 78 40, kom. 602 358 748
Fax: 77 544 60 85
e-mail: szkolenia@tensoft.pl strona: www.szkolenia.tensoft.pl

Podejrzyj regulamin uczestnictwa w szkoleniach
Klauzula informacyjna RODO
Wydrukuj ofertę

Moduł Księgowość Finansowo-Budżetowa. Aktualne zagadnienia.

Zapraszamy na warsztaty doskonalące dla użytkowników systemu AdAS:

Moduł Księgowość Finansowo-Budżetowa. Aktualne zagadnienia.

Termin: 21 maja 2020 r. Czas trwania: 10.00-12.30

Narzędzie: Platforma webinarowa (Kliknij i poznaj szczegóły techniczne)

Cena: *89,00 zł./1 osobę – zgłoszenia przyjmujemy do 19-05-2020 r. (dla 2 pierwszych osób z ogólnej listy zgłoszeń bezpłatny udział w webinarium). Liczba miejsc jest ograniczona. Opłata jest pobierana na pokrycie kosztów administracyjnych szkolenia.

DLA KOGO?
– Skarbnicy i Naczelnicy Wydziałów Finansowo-Budżetowych,
– Główni księgowi i pracownicy działów finansowo-księgowych.

JAKIE KORZYŚCI?
usprawnienie pracy w module FK,
uporządkowanie dotychczasowej wiedzy w ramach omawianego modułu,
– poznanie konkretnych przykładów,
– bezpośredni kontakt z ekspertem,
– możliwość zadawania pytań w trakcie i po webinarze.

PROGRAM:
1. Konfiguracja planu kont wraz z dekretacją na poszczególne rodzaje kont.
2. Schematy księgowań.
3. Kontrahenci, rozrachunki i biała lista.
4. Plany finansowe – do czego służą, jak je wykorzystać.
5. Tworzenie i konfiguracja sprawozdań.
6. Księgowanie sprawozdań różnicowych (wykonania) na konta.
7. Księgowanie uchwał (planu) na konta.
8. Wyszukiwanie informacji na wydrukach.
9. Korzyści funkcjonalne wynikające z integracji z wybranymi modułami systemu AdAS.
10. Blok pytań i odpowiedzi.

Prowadzący:
Nasi trenerzy to wieloletni pracownicy i praktycy w obsłudze systemów ERP. Prowadzący partycypują w procesie tworzenia i aktualizacji programów obsługujących Administrację Publiczną i klientów biznesowych. Wiedza przekazywana w trakcie szkolenia jest oparta na doświadczeniu trenerów
w pracy z konkretnymi modułami. Szkoleniowcy dysponują wiedzą z zakresu przepisów prawa co znacząco ułatwia przekazywanie informacji, nie tylko pod kątem funkcjonalnym systemów.

Jak dokonać zgłoszenia?
Należy wypełnić formularz zgłoszeniowy online dostępny na stronie
www.szkolenia.tensoft.pl lub przesłać faxem pobraną i wypełnioną kartę zgłoszenia.

KONTAKT
Tensoft Sp. z o.o.
ul. Technologiczna 2, 45-839 Opole
Telefon: 77 540 78 40, kom. 602 358 748
Fax: 77 544 60 85
e-mail: szkolenia@tensoft.pl strona: www.szkolenia.tensoft.pl

Podejrzyj regulamin uczestnictwa w szkoleniach
Klauzula informacyjna RODO
Wydrukuj ofertę