Zapraszamy na warsztaty doskonalące wiedzę dla użytkowników systemu AdAS:
Sprawne zarządzanie ewidencją środków trwałych w systemie AdAS
Termin: 1 październik 2024 r. Czas trwania: 10.00-12.00
Narzędzie: Platforma webinarowa (Kliknij i poznaj szczegóły techniczne)
Cena: *139,00 zł./1 osobę – zgłoszenia przyjmujemy do 26-09-2024 r. Liczba miejsc jest ograniczona. Opłata jest pobierana na pokrycie kosztów administracyjnych szkolenia.
DLA KOGO?
– Skarbnicy i Naczelnicy Wydziałów Finansowo-Budżetowych, – Główni księgowi i pracownicy działów finansowo-księgowych, – Pracownicy odpowiedzialni za inwentaryzację. |
JAKIE KORZYŚCI?
– optymalizacja pracy w module Majątek Trwały, – uporządkowanie dotychczasowej wiedzy w ramach omawianego modułu, – poznanie konkretnych przykładów, – bezpośredni kontakt z ekspertem, – możliwość zadawania pytań w trakcie i po webinarze. |
PROGRAM: 1. Najnowsze funkcjonalności: – oznaczanie pozycji grupy „0” jak wieczystego użytkowania, wydruki (zakładka „Więcej”), – prowadzenie ewidencji „środki w budowie” inwestycje, – oznaczenie pozycji jak użyczone – wydruki UT, zbiorcze użyczonych, – operacje masowe (LT, PTS, PPT) – drukowanie dokumentów potwierdzających, – powielanie zapisów, – dokumenty zewnętrzne. 2. Nowe parametry, dodatkowe oznaczenia: – cechy geodezyjne, – parametr „Format J.m.” 3. Oznaczanie poszczególnych pozycji dodatkowymi atrybutami: – wyszukiwanie po atrybutach. 4. Parametry filtrowania widoku środków, zakres drukowania: – wyszukiwanie inne (filtr, warianty szukania, wg ksiąg), – wykazywanie umorzenia (ekran, wydruk) na koniec lub na wskazany dzień – parametry, – weryfikacja danych – inne stawki amortyzacyjne, – ewidencje, inwentarzowe wg grup KŚT analitycznie (+plan amortyzacji). 5. ZEW – możliwość przeniesienia środka trwałego pomiędzy dostępnymi ewidencjami : – wskazanie jaki ma być dokument przyjęcia w ewidencji docelowej, – druki pojedynczego środka ( ZEW pojedynczy, zbiorczy), – wydruk w ewidencji docelowej KŚT, – parametru „Nie drukuj kartotek przeniesionych do innych ewidencji (Dokumentem ZEW)”. 6. Zestawienie na potrzeby sprawozdań finansowych kończących rok: – sprawozdanie SG-01 (a opcja spr. fin.). 7. Porządkowanie słowników wydziałów, miejsc i osób: – masowe przenoszenie (wydziały, miejsca). 8. Zakładanie inwentaryzacji, parametry tworzonych spisów, wydruk arkuszy spisowych (filtrowanie). 9. Pytania i odpowiedzi. |
Prowadzący:
Nasi trenerzy to wieloletni pracownicy i praktycy w obsłudze systemów ERP. Prowadzący partycypują w procesie tworzenia i aktualizacji programów obsługujących Administrację Publiczną i klientów biznesowych. Wiedza przekazywana w trakcie szkolenia jest oparta na doświadczeniu trenerów w pracy z konkretnymi modułami. Szkoleniowcy dysponują wiedzą z zakresu przepisów prawa co znacząco ułatwia przekazywanie informacji, nie tylko pod kątem funkcjonalnym systemów.
Jak dokonać zgłoszenia?
Należy wypełnić formularz zgłoszeniowy online dostępny na stronie
www.szkolenia.tensoft.pl lub przesłać faxem pobraną i wypełnioną kartę zgłoszenia.
KONTAKT
Tensoft Sp. z o.o.
ul. Technologiczna 2, 45-839 Opole
Telefon: 77 540 78 40, kom. 602 358 748
Fax: 77 544 60 85
e-mail: szkolenia@tensoft.pl strona: www.szkolenia.tensoft.pl
Podejrzyj regulamin uczestnictwa w szkoleniach
Klauzula informacyjna RODO
Wydrukuj ofertę