Zapraszamy na warsztaty doskonalące wiedzę dla użytkowników systemu AdAS:
Majątek Trwały – optymalizacja pracy w module
Termin: 12 marca 2024 r. Czas trwania: 10.00-12.00
Narzędzie: Platforma webinarowa (Kliknij i poznaj szczegóły techniczne)
Cena: *120,00 zł./1 osobę – zgłoszenia przyjmujemy do 07-03-2024 r. Liczba miejsc jest ograniczona. Opłata jest pobierana na pokrycie kosztów administracyjnych szkolenia.
DLA KOGO?
- Skarbnicy i Naczelnicy Wydziałów Finansowo-Budżetowych
- Główni księgowi i pracownicy działów finansowo-księgowych,
- Pracownicy odpowiedzialni za inwentaryzację.
JAKIE KORZYŚCI?
- usprawnienie pracy w module Majątek Trwały,
- uporządkowanie dotychczasowej wiedzy w ramach omawianego modułu,
- bezpośredni kontakt z ekspertem,
- możliwość zadawania pytań w trakcie i po webinarze.
PROGRAM:
1. Najnowsze funkcjonalności:
– oznaczanie pozycji grupy „0” jak wieczystego użytkowania,
– prowadzenie ewidencji „środki w budowie” inwestycje,
– oznaczenie pozycji jak użyczone,
– operacje masowe (LT, PTS, PPT)– drukowanie dokumentów potwierdzających,
– powielanie zapisów,
– dokumenty zewnętrzne.
2. Oznaczanie poszczególnych pozycji dodatkowymi atrybutami:
– wyszukiwanie po atrybutach.
3. Parametry filtrowania widoku środków, zakres drukowania:
– wyszukiwanie inne (filtr, warianty szukania) – wykazywanie umorzenia (ekran, wydruk) na koniec lub na wskazany dzień – parametry.
4. Zestawienie na potrzeby sprawozdań finansowych kończących rok:
– sprawozdanie SG-01 (a opcja spr. fin.).
5. Porządkowanie słowników wydziałów, miejsc i osób:
– masowe przenoszenie (wydziały, miejsca).
6. Zakładanie inwentaryzacji, parametry tworzonych spisów.
7. Pytania i odpowiedzi.
Prowadzący:
Nasi trenerzy to wieloletni pracownicy i praktycy w obsłudze systemów ERP. Prowadzący partycypują w procesie tworzenia i aktualizacji programów obsługujących Administrację Publiczną i klientów biznesowych. Wiedza przekazywana w trakcie szkolenia jest oparta na doświadczeniu trenerów w pracy z konkretnymi modułami. Szkoleniowcy dysponują wiedzą z zakresu przepisów prawa co znacząco ułatwia przekazywanie informacji, nie tylko pod kątem funkcjonalnym systemów.
Jak dokonać zgłoszenia?
Należy wypełnić formularz zgłoszeniowy online dostępny na stronie
www.szkolenia.tensoft.pl lub przesłać faxem pobraną i wypełnioną kartę zgłoszenia.
KONTAKT
Tensoft Sp. z o.o.
ul. Technologiczna 2, 45-839 Opole
Telefon: 77 540 78 40, kom. 602 358 748
Fax: 77 544 60 85
e-mail: szkolenia@tensoft.pl strona: www.szkolenia.tensoft.pl
Podejrzyj regulamin uczestnictwa w szkoleniach
Klauzula informacyjna RODO
Wydrukuj ofertę