Zapraszamy na warsztaty doskonalące wiedzę dla użytkowników systemu AdAS:
Automatyzacja księgowości i sprawozdań w module FK – kluczowe funkcjonalności i przegląd rozwiązań
Termin: 11 marca 2025 r. Czas trwania: 10.00-12.00
Narzędzie: Platforma webinarowa (Kliknij i poznaj szczegóły techniczne)
Cena: 139 zł./1 osobę – zgłoszenia przyjmujemy do 07-03-2025 r. Liczba miejsc jest ograniczona.
DLA KOGO?
– Użytkownicy modułu FK oraz modułów finansowych zainteresowani zintegrowanym przetwarzaniem danych w urzędzie – Skarbnicy i Naczelnicy Wydziałów Finansowo-Budżetowych – Główni księgowi i pracownicy działów finansowo-księgowych |
JAKIE KORZYŚCI?
– poznanie możliwości systemu AdAS w zakresie procesów personalnych, – omówienie nowych wzorów, – poznanie konkretnych przykładów, – bezpośredni kontakt z projektantami programu, – możliwość zadawania pytań w trakcie i po webinarze. |
PROGRAM: 1. Najnowsze funkcjonalności programu: – Możliwość pobierania danych z wykazu podatników VAT, – Zmiany w definiowaniu sprawozdań, – Aktualizacja słownika działu, rozdziału, paragrafu, źródeł finasowania, – Własny pasek menu, – Rejestr pism rozrachunkowych – ich powiązanie z obiegiem, – Przenoszenie dokumentów między latami. 2. Automatyczne operacje programu – odświeżenie wiedzy na temat przydatnych funkcji: – Zagadnienia zawiązane z konfiguracją sprawozdań, – Generowanie sprawozdań ich agregacja, łączenie i grupowanie, – Księgowanie sprawozdań, wykorzystanie szablonów, – Księgowanie uchwał na konta, – Szablony księgowań, kopiowanie dokumentów, kopiowanie dekretów, – Przenoszenie obrotów konta, – Możliwość zaznaczenia i usuwania wielu dekretów jednocześnie, – Przypomnienie zasad zamknięcia poprzedniego roku. 3) Omówienie najczęstszych zgłoszeń Użytkowników dotyczących działania programu: – Funkcja przeliczania kwot, – Numeracja dokumentów, – Aktualizacja słownika klasyfikacji dla kont z planem finansowym, – Komunikaty związane z aktualizacją modułów. 4) Blok pytań i odpowiedzi. |
Prowadzący:
Nasi trenerzy to wieloletni pracownicy i praktycy w obsłudze systemów ERP. Prowadzący partycypują w procesie tworzenia i aktualizacji programów obsługujących Administrację Publiczną i klientów biznesowych. Wiedza przekazywana w trakcie szkolenia jest oparta na doświadczeniu trenerów
w pracy z konkretnymi modułami. Szkoleniowcy dysponują wiedzą z zakresu przepisów prawa co znacząco ułatwia przekazywanie informacji, nie tylko pod kątem funkcjonalnym systemów.
Jak dokonać zgłoszenia?
Należy wypełnić formularz zgłoszeniowy online dostępny na stronie
www.szkolenia.tensoft.pl lub przesłać faxem pobraną i wypełnioną kartę zgłoszenia.
KONTAKT
Tensoft Sp. z o.o.
ul. Technologiczna 2, 45-839 Opole
Telefon: 77 540 78 40, kom. 602 358 748
Fax: 77 544 60 85
e-mail: szkolenia@tensoft.pl strona: www.szkolenia.tensoft.pl
Podejrzyj regulamin uczestnictwa w szkoleniach
Klauzula informacyjna RODO
Wydrukuj ofertę