Sejm opowiedział się za przesunięciem usługi rejestrowanego doręczenia elektronicznego do 5 lipca 2022 r. dla administracji rządowej, administracji centralnej oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego i Narodowego Funduszu Zdrowia. Nowelizacja zakłada zmianę wejścia w życie ustawy o doręczeniach elektronicznych z 1 lipca 2021 roku na 5 października 2021 r. (przesuniecie terminu o 3 miesiące), zmianę terminu powstania obowiązku e-doręczeń dla administracji rządowej z 1 października 2021 r. na 5 lipca 2022 roku (przesunięcie terminu o 9 miesięcy), a także dla administracji centralnej oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego i Narodowego Funduszu Zdrowia z 1 stycznia 2022 roku na 5 lipca 2022 r. (przesunięcie terminu o 6 miesięcy).
Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookie są przechowywane w Twojej przeglądarce i wykonują takie funkcje, jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje strony internetowej są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.