Skip to content

Integracja z e-Doręczeniami

Zgodnie z ogłoszeniem Ministra Cyfryzacji 10 grudnia 2023 wejdzie w życie obowiązek stosowania
e-Doręczeń w samorządach.

W skrócie i dla przypomnienia system e-doręczeń to kwalifikowana usługa rejestrowanego doręczenia elektronicznego, spełniająca wymóg stosowania e-korespondencji w kontaktach z administracją. Warto zaznaczyć, że  e-doręczenie gwarantuje poufność korespondencji, chroni przed kradzieżą, uszkodzeniem czy ingerencją w treść. Elektroniczny list polecony trafia ekspresowo i bezpośrednio zawsze do właściwego adresata, który otrzyma elektroniczne powiadomienie o wiadomości  w skrzynce odbiorczej.

Usługa e-doręczeń pozwala na zastąpienie papierowego dziennika pocztowego. Jednak wymaga to odpowiedniego przygotowania jakim jest zaopatrzenie się w odpowiedni program do zarządzania dokumentacją. Jako Tensoft Sp. o.o. jesteśmy w stanie przeprowadzić Państwa przez proces wdrożenia niezbędnego oprogramowania jakim jest system do elektronicznego zarządzania dokumentacją DOKUS (www.dokus.pl) począwszy od analizy przedwdrożeniowej, przez wdrożenie i szkolenia oraz opiekę autorską. W ramach systemu do elektronicznego zarządzania dokumentacją DOKUS również pozwala na:

  • Rejestrację korespondencji przychodzącej (ePUAP, mail, faks, poczta),
  • Prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej / wychodzącej,
  • Weryfikacja podpisów elektronicznych,
  • Automatyczna rejestracji przesyłek ePUAP,
  • Wizualizację załączników bezpośrednio w systemie,
  • Generowanie raportu przesyłek na pocztę,
  • Prowadzenie składów chronologicznych,
  • Obsługę wielu punktów kancelaryjnych,
  • Wielopoziomową dekretację.

Pozostałe informacje

Cyberbezpieczny Samorząd z Tensoftem

Cyfrowy charakter wymiany informacji i dokumentów niesie ze sobą zagrożenia.

Zyskaj środki na cyfryzację.

Czas na ostatnie odliczanie. Odliczamy do siódmego naboru wniosków w

Cyberbepieczny Samorząd z Tensoftem? To możliwe! Sprawdź co możemy dla Ciebie zrobić

Tworzymy, wdrażamy oraz aktualizujemy dokumentację Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (SZBI)

Czym jest i czym może być eKancelaria?

Oprogramowanie eKancelaria dotyka obszaru czynności kancelaryjnych realizowanych w JST. Wprowadza

Wdrożenie Systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentami z nami jest lekkie, łatwe i przyjemne!

W związku ze zmianami, które niesie ze sobą ogłoszenie ministra

Nowelizacja ustawy o gospodarce nieruchomościami. Przekształcenia prawa wieczystego użytkowania w prawo własności nieruchomości.

Doświadczony trener, od 2008 roku prowadzi wysoko oceniane szkolenia z