Celem projektu jest wzrost konkurencyjności poprzez wsparcie i rozwój technologii informacyjnokomunikacyjnych w działalności TENSOFT. Realizacja celu odbędzie się dzięki wdrożeniu dedykowanego systemu pod postacią nowej platformy, której zadaniem będzie zarządzanie firmą, co pozwoli na podniesienie efektywności pracy, a także na całościową kontrolę stanu biznesu, oraz zakup i wdrożenie oprogramowania do obsługi finansowo-księgowej i kadrowej obsługi procesu sprzedażowego oraz wspomagania decyzji zarządczych.
Rezultaty realizacji projektu:
- łączenie informacji na temat relacji z klientem w wymiarze sprzedażowym, z danymi dotyczącymi wdrożeń i serwisu;
- tworzenie zestawień przeglądowych z zakresu analizy marketingowej i wyznaczanie potencjalnych szans sprzedażowych;
- wzrost skuteczności sprzedaży;
- gromadzenie informacji o kliencie w jednym miejscu, co pozwoli na ich powiązanie;
- modernizacje istniejących rozwiązań i ich integracja w jeden system;
- skoordynowana praca zespołowa na rzecz klienta;
- usprawnienie pracy zespołu;
- przyspieszenie dyspozycji pracy i skrócenie czasu obsługi pojedynczego zgłoszenia;
- kontrola harmonogramu projektów wdrożeniowych, kamieni milowych i stopnia zaawansowania prac na poszczególnych etapach;
- automatyczne raportowanie o postępie prac.